BANJALUKA, Ministar trgovine i turizma Republike Srpske Predrag Gluhaković poručio je danas u Banjaluci da se kupovinom i korištenjem proizvoda sa područja Srpske doprinosi razvoju domaćeg preduzetništva, a to je jedan od najznačajnijih faktora u razvoju ekonomije i cjelokupne privrede Republike Srpske.
Na sastanku sa predstavnicima velikih tržnih centara u Republici Srpskoj, Gluhaković je rekao da se unapređenjem razvoja trgovine na području Srpske mogu očuvati postojeća radna mjesta, stvoriti uslovi za nova zapošljavanja i smanjiti spoljnotrgovinski deficit.
“Osnovni cilj brojnih aktivnosti propisanih ‘Strategijom razvoja trgovine Republike Srpske’ je bolji plasman domaćih proizvoda u maloprodajnim objektima, te je sastanak bio prilika da se razgovara i o izmjenama i dopunama Zakona o trgovini”, saopšteno je iz Ministarstva trgovine i turizma.
U saopštenju se navodi da su predstavnici tržnih centara “Konzum”, “Tropik”, “Bingo”, “Tom” i “Frukta Trejd” izrazili spremnost da unaprijede plasman domaćih proizvoda na svojim rafovima, uz napomene da proizvođači moraju održati dobar kvalitet proizvoda, ali i raditi na modernizovanju njihovog izgleda i ambalaže.
Nastavak aktivnosti Ministarstva trgovine i turizma na podršci razvoja domaće proizvodnje je i Konferencija “Marketing u trgovini, brendiranje proizvoda i usluga”, koja će biti održana sutra, a čiji je cilj stvaranje brenda u Srpskoj, saopšteno je iz Ministarstva trgovine i turizma Srpske. Srna