ZAGREB, Gisdata Grupa završava ovu godinu s očekivanim ukupnim nekonsolidiranim prihodima od oko 145 miliona kuna, ili gotovo 30 miliona američkih dolara, što je otprilike 10 postotni rast u odnosu na 2008. godinu, izvijestili su danas iz Gisdate.
Iz jedne od vodećih IT i tvrtki za primijenjena geoinformatička i specijalizovana telekomunikacijska IT rješenja na području srednje i jugoistočne Europe napominju kako je u 2008. rast bio oko 27 posto, pa će tako rast kroz dvije godine biti gotovo 40 posto.
Gisdata Grupa je u protekle dvije godine povećala i broj visokostručnih kadrova za 40 i sa stalnim suradnicima sada zapošljava više od 200 zaposlenih.
U sastavu grupe su firme u osam zemalja sa 10 kancelarija u cijeloj regiji, a u ovoj je godini s radom počela i tvrtka Gisdata Shpk Tirana te otvoren drugi ured u Sloveniji, u Kopru.
“Porast se, nastavljajući finansijski vrlo opreznu i sigurnu politiku kompanije, ostvaruje i dalje pretežito organski, na osnovi vlastitih resursa i internog razvoja te korištenjem uglavnom vlastitog kapitala, pa i ovu godinu kompanija zaključuje bez većih zaduženja”, naglašavaju iz Gisdate.
Grupa posluje kroz dva strateška sektora, prvenstveno kroz sektor primijenjenih geoinformatičkih rješenja za više industrija i tipova javne uprave, ili tzv. “enterprise geoinformation solutions” što je u 2009. činilo oko 75 posto poslovanja, dok je udio sektora za vrlo specijalizovana rješenja za telekomunikacionu industriju u ovogodišnjem poslovanju bio oko 25 posto.
Predsjednik Uprave i osnivač Gisdata Grupe Boran Lončarić od nadolazeće godine očekuje da će biti vrlo teška i nepredvidljiva, a posebno u užoj regiji, u kojoj su države i privrede ‘ušla’ u krizu kasnije tijekom 2009.
Gisdata Grupa u tom kontekstu značajan naglasak staviti na daljnje interno povećanje optimalnosti i efikasnosti te kontrolu troškova poslovanja, uz daljnji razvoj znanja i kvalitete.
U Gisdati planiraju daljnji selektivni međunarodni razvoj posebno za telekomunikacijsku industriju, a to će, kako napominju, podržati i razvojem svoje tržišne marke za za međunarodna tržišta “GDi” (GISDATA International).