BEOGRAD, Milan Petrović, generalni direktor Doncafe – a, dobio je nagradu za menadžera godine u oblasti proizvodnje robe široke potrošnje.
Nagradu svake godine dodeljuje žiri Kluba Privrednih Novinara Srbije, koji čine predstavnici 15 redakcija.
Ovoj manifestaciji koja se održava 11. put, prisustvovala je medijska i privredna elita zemlje, a tradicija je da prisustvuje i predstavnik Vlade Republike Srbije. O svakom privredniku i firmi emitovan je film u trajanju od tri minuta.
Milan Petrović (38) diplomirao je operativni menadžment. Od 1995.godine rukovodi prodajom svjetskih brendova: Heineken pivo, Ballantines viski i Pepsi Cola. Nakon preuzimanja od strane internacionalne kompanije Strauss, pridruzuje se Doncafe timu 2005.godine, gde uspešno rukovodi marketingom i prodajom Doncafe-a, ostvarujući odlične rezultate na unapređenju poslovanja firme i daljem građenju Doncafe brenda. Od 2007.godine nalazi se na poziciji Generalnog direktora Doncafe-a i upravlja operacijama u zemljama bivše Jugoslavije, sa 2 fabrike i 400 zaposlenih.
Kompanija Doncafe otvorila je u septembru prošle godine novu fabriku u Šimanovcima, vrijednu više od 10 miliona evra. Prerađivački kapacitet fabrike je 18.000 tona kafe, a u sljedećim fazama razvoja će dostići impresivnih 30.000 tona. Čitav kompleks prostire se na površini od 33.500 m2. Fabrika je jedinstvena i po Centru za posjetioce, u okviru kojeg se nalaze muzej kafe i dvorana za projekcije, gde svi zainteresovani mogu da saznaju detalje o vrstama kafe, njenom uzgoju, zemljama porekla, načinu prerade, pripreme… Otvoren je i izložbeno – prodajni centar i ekskluzivni cafe salon, gdje posjetioci mogu da uživaju u Doncafe proizvodima.