BEOGRAD, Najbolji brend u Srbiji je “frikom povrće”, a inostrani “orbit žvake”, pokazala je anketa Agencije za istraživanje tržišta “Ipsos puls” o snazi brendova među potrošačima u Srbiji.
“Frikom povrće” našlo se na drugom, a “orbit žvake” na prvom mjestu u tom istraživanju, sprovedenom u okviru projekta “Brend puls” , u prvoj polovini godine.
Među prvih 20 najbolje ocjenjenih brendova su i “frikom riba” na 10. i “frikom testa ” na 16. mjestu. “Frikom voće” je zauzelo 20. mjesto, na listi 30 najboljih brendova.
Na trećem mjestu rang lise je čokolada “milka”, zatim slijede “polimark kečap”, začin “C”, “koka kola”, dugotrajno mlijeko “moja kravica”, jogurt “moja kravica”, “čipsi”, “Knjaz Miloš”, “karneks delikates”, “karneks- jetrena pašteta”, ulje “dijamant”, “karneks -viršle”, kaladont “kolgejt”, deteržent za sudove “feri” i “fidelinka-testenine.”
Na 21. mjestu su supe “C”, zatim slijedi omekšivač za veš “lenor”, svježe mlijeko “moja kravica”, “Bambijev” plazma keks, lijek za prehladu “ferveks”, ulje “vital”, pasta za zube “blend a med”, “smoki”, “feta somborska” i “podravkina vegeta”. Tanjug