VAŠINGTON, Društvena mreža Fejsbuk je objavila da će uvesti promjenu u algoritam koji reguliše niz aktuelnih informacija na profilu njenih korisnika.
Na “meti” su članci privlačnog naslova koji daju malo informacija kako bi podstakli čitaoca da mišem klikće na prikazani link, objavljeno je danas na veb sajtu lefigaro.fr.
Ta vrsta publikacija, kako je naveo Fejsbuk, privlači veliki broj klikova, što znači da se one češće pojavljuju na vrhu niza sa aktuelnostima korisnika te mreže, a vremenom takvi članci mogu zatrpati ono što objave prijatelji korisnika i stranice koje ih zaista interesuju.
Fejsbukov potez usmjeren je na članke u nizu sa aktuelnostima koji su lošeg kvaliteta.
Ukoliko neka osoba klikne na link i vrati se odmah na Fejsbuk, to znači da, kako je navela ta mreža, tamo nije pronašla ono što je htjela.
Da bi odredila loše sadržaje, mreža će mjeriti vrijeme provedeno van svojih stranica, kao i broj primljenih lajkova i komentara.
Fejsbuk na taj način ponovo potvrđuje svoju volju da postane ozbiljna informativna platforma i tako privlači oglašivače. Tanjug