LONDON, Evropa nema svoju Silicijsku dolinu – jedinstvenu geografsku lokaciju na kojoj se spajaju novac i veze slijedom kojeg nastaju Internet giganti kao što su Google i Facebook, ali stari kontinent ipak se pokazao kao plodno tlo za razvoj Web 2.0 start-up kompanija, koje nude novu generaciju Internet usluga, piše Business Week.
Mnogi su pokretači evropskih Web 2. startup kompanija započeli kao “serijski biznismeni ” koji su izgradili jednu ili više kompanija. Dobar je primjer Pierre Chappaz, osnivač Internet stranice za uspoređivanje cijena na Internetu “Kelkoo”, koji je 2004. prodan Yahoo!-u za više od 700 miliona dolara. Chappaz je postao predsjednik Yahoo! Evrope te jedan od izvršnih direktora francuske start-up kompanije NetVibes, koja korisnicima pomaže da svoje Internet stranice podešavaju po svom ukusu. Chappaz je već pokrenuo novi projekt, Wikio, evropski blog i pretraživač medija, konkurirajući tako Diggu, Topixu i Technoratiju.