LONDON, Smanjenje broja ruskih turista negativno se odrazilo na prodaju luksuznih proizvoda obuće i aksesoara Džimi Ču (Jimmy Choo) u 2014. godini u regionu EMEA (Evropa, Bliski istok i Afrika), ali je uprkos tome prihod bio veći, saopštila je kompanija.
Prihodi u tom regionu prošle godine su povećani 4,7 odsto, u poređenju sa 2013. godinom, na 132,4 miliona funti (184 miliona evra) “uprkos smanju broja ruskih turista i promjene ponašanja potrošača zbog korekcije kursa”, navode u kompaniji.
Džimi Ču očekuje da će se ta tendencija zadržati i ove godine, prenio je Tas.
U prvom polugodištu 2014. godine Džimi Ču je u regionu EMEA, bez Velike Britanije, ostvario prihode od 50,4 miliona funta, 7,2 odsto više nego godinu dana ranije. Međutim, u Velikoj Britaniji prodaja u prvih šest mjeseci prošle godine je snižena 0,2 odsto, na 18,4 miliona funti, između ostalog i zbog smanjena broja turista iz Rusije.
U cjelini, prihodi kompanije su 2014. godine povećani 6,4 odsto, na 299,7 miliona funti (416,5 miliona evra). Krajem prošle godine kompanija je imala 125 prodavnica.
Džimi Ču je britanski dizajner obuće, koji je postao poznat nakon pozitivnih mišljenja princeze Dajane. Ču je osnovao istoimenu kompaniju 1996. godine, koja se bavi proizvodnjom luksuzne obuće i modnih dodataka. Kompaniju je 2011. godine kupila privatna švajcarska firma Labeluks za 837 miliona dolara.
U aprilu 2014. godine novi vlasnik ja najavio svoju namjeru da inicijalnom javnom ponudom, pusti 25 odsto akcija kompanije na Londonsku berzu. Inicijalni plasman je održan u oktobru 2014. godine, kada je kompanija pustila na berzu LSE 25,9 odsto akcija po cijeni od 140 penija po akciji. Tanjug