NJUJORK, Jednu od prvih društvenih mreža na svijetu “Majspejs” nedavno je kupila oglašivačka kompanija “Specific Media” koja će na mjesto glavnog direktora postaviti poznatog muzičara Džastina Timberlejka. Osim direktorske fotelje, Džastin će dobiti i akcije ove mreže.
Novi direktor ima viziju kako da unaprijedi društvenu mrežu koja će, kako kaže postati “meka i medina” muzike:
– Moramo da osmislimo nešto što će publici omogućiti da neometano komunicira sa zvijezdama kada god to požele. Smatram da mora da postoji mjesto gdje će obožavaoci moći da slušaju muziku, da gledaju spotove i da se jedni sa drugima povezuju i raspravljaju. “Majspejs” ima potencijala da postane takvo mjesto – kaže vizionar Džastin Timberlejk.
Inače, pojavom “fejsbuka” koji je nastao nakon “majspejsa”, ali je znatno unaprijedio povezivanje korisnika, mreža “majspejs” je počela da propada.
Vlasnik Rupert Murdok koji ju je prije šest godina kupio za pola milijarde, sada je morao da je proda za tričavih 25 miliona evra iako je želio da traži pet puta više.
Novi vlasnici se nadaju da će “Majspejs” uz Džastina Timberlejka postati prava muzička mreža i da će se time vratiti na tron društvenih mreža, prenose agencije.

