Close Menu
Capital.ba – Informacija je capitalCapital.ba – Informacija je capital
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
    • ANALIZE
    • EKSKLUZIVNO
    • INTERVJU
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
    • ENERGETIKA
    • FINANSIJE
    • TRŽIŠTE KAPITALA
    • TRGOVINA
    • TURIZAM
  • TECH
  • SVIJET
    • ZANIMLJIVOSTI
  • MULTIMEDIJA
    •   Video
    • Foto Galerija
    • Infografika
  • PROMO
Facebook X (Twitter) Instagram LinkedIn YouTube Viber
Capital.ba – Informacija je capitalCapital.ba – Informacija je capital
Donacije
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
    1. ANALIZE
    2. EKSKLUZIVNO
    3. INTERVJU
    4. Vidi sve

    Hoće li BiH kupovati ruski gas iz treće ruke

    22. Oktobra 2025. — 14:57

    Novi porez u RS: Udar na sivu ekonomiju ili na investitore?

    15. Septembra 2025. — 15:41

    Reciklaža baterija kao biznis budućnosti

    10. Augusta 2025. — 15:00

    Simbioza na djelu: Stanivuković i SNSD poklonili milionski vrijedno gradsko zemljište

    7. Augusta 2024. — 13:00

    Skandal: Bivši načelnik Dubice prodavao ERS-u ukradenu struju

    11. Decembra 2025. — 11:59

    Ekskluzivno: Gordan Pavlović kupio Fabriku duvana Banjaluka

    26. Novembra 2025. — 16:54

    Ekskluzivno: Vlada Srpske nudi Serdarovu 242 miliona KM

    22. Augusta 2025. — 16:22

    Ekskluzivno: CAPITAL otkriva imena uhapšenih carinika

    16. Decembra 2024. — 10:47

    Kazne za zloupotrebu ličnih podataka u BiH do 40 miliona KM (VIDEO)

    3. Novembra 2025. — 13:29

    Srpska vraća Rufiju 41 milion KM za zemljište na Jahorini

    30. Oktobra 2025. — 18:20

    Tanić za CAPITAL: Na domaćem tržištu više ne možemo kupiti ni cijevi za grijanje

    21. Marta 2025. — 20:10

    Kako je Širbegović od posuđenih 1.500 KM došao do milionskog profita

    14. Marta 2025. — 19:55

    Pravobranilaštvo BiH pokreće sve više postupaka protiv Srpske

    20. Decembra 2025. — 11:02

    Još 13 miliona za brčanski „Skadar na Bojani“

    19. Decembra 2025. — 14:30

    Obrenka Slijepčević spasava Nikolinu Šljivić

    19. Decembra 2025. — 13:53

    Sud odbio prigovore na sukob interesa u stečaju “Nove Borje”

    19. Decembra 2025. — 13:22
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
    1. ENERGETIKA
    2. FINANSIJE
    3. TRŽIŠTE KAPITALA
    4. TRGOVINA
    5. TURIZAM
    6. Vidi sve

    Isporučili benzin prvi put posle tri decenije

    19. Decembra 2025. — 12:04

    EU trošila 25,2 odsto energije iz obnovljivih izvora prošle godine

    19. Decembra 2025. — 09:03

    Vlada ponovo dodjeljuje koncesiju za VE Trusinu kako bi izbjegla arbitražu

    18. Decembra 2025. — 14:53

    Saudijski “Midad” vodeći kandidat za kupovinu “Lukoila”

    17. Decembra 2025. — 09:29

    Banka Francuske podigla prognozu ekonomskog rasta uprkos političkoj nestabilnosti

    19. Decembra 2025. — 13:32

    Minimalna plata u FBiH mogla bi porasti za 2,7 odsto

    18. Decembra 2025. — 16:18

    Banka skupila podatke 430.000 klijenata i kažnjena sa 1,5 miliona evra

    18. Decembra 2025. — 14:47

    Šta znači uvođenje otvorenog bankarstva u Srpskoj

    18. Decembra 2025. — 13:47

    Na Banjalučkoj berzi promet veći od miliona maraka

    16. Decembra 2025. — 16:30

    Vlada se na berzi zadužila 66 miliona KM, iduće sedmice planira još 20

    15. Decembra 2025. — 15:16

    Akcije “Potkozarja” prodate za 4,2 miliona KM

    3. Decembra 2025. — 12:34

    Na dobošu akcije u 53 preduzeća iz Srpske

    30. Novembra 2025. — 08:02

    Pojeftinilo gorivo u Republici Srpskoj

    15. Decembra 2025. — 14:23

    Prosječna plata ne pokriva ni pola potrošačke korpe

    15. Decembra 2025. — 12:11

    Hoće li kafa pojeftiniti

    10. Decembra 2025. — 10:05

    Srdić: Građani nasjeli na marketinške trikove trgovaca

    6. Decembra 2025. — 14:31

    Znate li koji je grad najskuplji turistički centar na svijetu

    20. Decembra 2025. — 16:44

    Ryanair širi mrežu u Hrvatskoj, smanjuje letove u regionu

    18. Decembra 2025. — 11:53

    Koliko turističkih vaučera je iskorišteno u Republici Srpskoj, kad nas očekuju novi

    15. Decembra 2025. — 08:58

    Šulić: Očekuje se rekordna zimska sezona

    12. Decembra 2025. — 08:36

    Isporučili benzin prvi put posle tri decenije

    19. Decembra 2025. — 12:04

    EU trošila 25,2 odsto energije iz obnovljivih izvora prošle godine

    19. Decembra 2025. — 09:03

    Problem tekstilne industrije nije tržište, već manjak kadra

    19. Decembra 2025. — 07:41

    Vlada ponovo dodjeljuje koncesiju za VE Trusinu kako bi izbjegla arbitražu

    18. Decembra 2025. — 14:53
  • TECH
  • SVIJET
    1. ZANIMLJIVOSTI
    2. Vidi sve

    Na 50 metara ispod morskog dna niče megatunel s kružnim tokovima

    21. Decembra 2025. — 16:10

    Hajneken kažnjen zbog greške na limenci

    21. Decembra 2025. — 14:04

    Kako da ne bankrotirate tokom praznika 

    21. Decembra 2025. — 11:05

    Sony kupio Snupija

    21. Decembra 2025. — 10:03

    Na 50 metara ispod morskog dna niče megatunel s kružnim tokovima

    21. Decembra 2025. — 16:10

    Koje su svjetske države najbolje po stopama oporezivanja kompanija

    21. Decembra 2025. — 09:02

    SAD usvojila Zakon o Zapadnom Balkanu

    21. Decembra 2025. — 08:01

    Talas bankrota u Njemačkoj ne jenjava

    20. Decembra 2025. — 15:57
  • MULTIMEDIJA
    •   Video
    • Foto Galerija
    • Infografika
  • PROMO
Capital.ba – Informacija je capitalCapital.ba – Informacija je capital
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
  • ENERGETIKA
  • TURIZAM
  • TRGOVINA
  • TRŽIŠTE KAPITALA
  • TECH
  • ZANIMLJIVOSTI
  • SVIJET
  • FINANSIJE
  •   VIDEO
  • PROMO
Home » Dodik i Čubrilović podržali inicijativu Konzorcijuma G 7

Dodik i Čubrilović podržali inicijativu Konzorcijuma G 7

capital.bacapital.ba25. Januara 2011. — 14:149 komentara2 minute čitanja

BANJALUKA, Predsjednik Republike Srpske (RS) Milorad Dodik i ministar saobraćaja i veza Nedeljko Čubrilović podržali su inicijativu predstavnika domaćeg Konzorcijuma G 7 za izgradnju autoputa Banjaluka – Doboj.

Dodik i Čubrilović istakli su da je na članovima Konzorcijuma da se u što skorije vrijeme na adekvatan način organizuju i kroz postupak javne nabavke prijave za učešće u projektu izgradnje autoputa na dionici Banjaluka – Doboj.

“Zaključeno je da domaće firme mogu biti regionalno i međunarodno konkurentne samo ukoliko se udruže i zajednički budu djelovale u apliciranju za projekte kod nas i u inostranstvu”, rekao je Čubrilović.

S tim u vezi, istaknut je značaj utvrđivanja međusobnog odnosa preduzeća koja čine Konzorcijum G 7, kako bi u budućnosti jedinstveno nastupali na međunarodnim tenderima za dobijanje značajnijih projekata.

Dodik i Čubrilović su sa Konzorcijumom G 7 razgovarali i o stanju u građevinarstvu i građevinskoj operativi, te mogućnostima iznalaženja novih projekata i poslova na kojima bi domaće građevinske firme bile angažovane.

Konzorcijum G7 čine preduzeća “Integral inženjering” iz Laktaša, “Niskogradnja” iz Laktaša, “Bijeljinaputevi” iz Bijeljine, “Romanijaputevi” sa  Sokoca, “Hercegovinaputevi” iz Trebinja, “Zvornikputevi” iz Zvornika i “GT put” iz Istočnog Sarajeva.

Domaći Konzorcijum G 7 uputio je nedavno Privrednoj komori RS inicijativu za izgradnju autoputa Banjaluka – Doboj. Konzorcijum je poslao Komori pismo namjere da svojim tehničkim i finansijskim kapacitetima izgradi autoput Banjaluka – Doboj, a po uslovima koje bi Vlada RS u smislu finansiranja obezbijedila sa stranim kompanijama.

vazno
Podijeli: Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Copy Link Email
Prethodni članakDecembarska inflacija 0,8 odsto
Sljedeći članak Američki avioprevoznici ponovo zarađuju

Povezani članci

Svijet 02 minute čitanja

Na 50 metara ispod morskog dna niče megatunel s kružnim tokovima

NOVOSTI 06 minuta čitanja

Humanoidni roboti uče razne poslove, mogu li zamijeniti ljude?

9 komentara

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila prije komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

  1. Zoki 25. Januara 2011. 17:41

    Poslije Strabaga i Slovenaca konacno pravi partner za autoputeve Integral inzenjering iz Laktasa!

    Odgovori
  2. 122 25. Januara 2011. 19:36

    Ne mogu vjerovati, cuj mile ih podrzao. Ma nije moguce, stvarno sam iznenadjen, u soku sam, jel’ moguce, ma nemrem vjerovat, stvarno ?!?

    Odgovori
  3. crna_mačka_još_gori_mačor 25. Januara 2011. 20:38

    …jes,jes upravo to mao tze, aaaaajjj umrijeću od smijeha, ma nemerem se obuzdati ohooho aaaaahhhaaha…

    Odgovori
  4. mao tze 25. Januara 2011. 22:22

    ali admin je izbrisao kometar. taj smijeh je upravo komentar na “konzorcij” koji nema 5 mil KM slobodnih sredstava a ima cilj da napravi autoput vrijedan 800 mil KM.

    kako ljudima nije jasno da su izgubljene već dvije godine zbog ovakvih stvari

    Odgovori
  5. bosman 26. Januara 2011. 08:11

    Nema boljeg načina da RS dosegne dno. Ova grupa G7 će nas ukopati. Integral je dužan i Bogu i narodu, pa sad hoće imperiju da popravi kroz lažni identitet.

    Odgovori
  6. Zoki 26. Januara 2011. 09:16

    Ovi drugi clanovi konzorcijuma su samo maska. Jedini koji ce iz ove netransparentne price, bez tendera, izvuci pare (mozda i avansno) su ovi iz Integrala po starom dobrom obicaju.

    Odgovori
  7. zoso 26. Januara 2011. 09:29

    Članovi ovog konzorcijuma zaslužuju punu podršku. Njihove reference govore sve, npr. užitak je voziti se autoputem do Gradiške. Koštao je manje od 20 mil po kilometru, a sagrađen je za manje od 10 godina.

    Nastranu sve, ali niko da postavi pitanje isplativosti izgradnje tog autoputa BL-DO. Podsjećanja radi autoput ZG ST je rentabilan samo u turističkoj sezoni. U kojoj sezoni će biti rentabilan ovaj do Doboja? Kada cijene nafte i goriva nastave divljati neće niko ni paliti aute a još manje da putuje. A ako se i bude putovalo svi će izbjegavati auto put sa naplatom.
    Bilo bi bolje da se opredijelimo da od Novog do Doboja stignemo za 2 sata, a ne pola dana i da se modernizuju pruge umjesto autoindustrije koja će se ili drastično promijeniti ili nestati.

    Odgovori
  8. 122 26. Januara 2011. 14:10

    Ja ne znam sto bih uopste isao iz BL u Doboj. Ako bih i isao ja bi to lagano preko Borja pa malo na Hajducke vode na kafu, pa poslije na rucak i bazen u Banji Vrucici, malo obisao shoping u Jelahu, na Hifi bi bio pazljiv pri ukljucenju za Doboj, stigao u Doboj, al’ ne znam sta cu tamo.

    Odgovori
  9. Naivni 26. Januara 2011. 17:13

    Ne bojte se ljudi, nece Milokrad jos dugo da ovakve projekte podrzava, nije jos ostalo puno para od Tlkm, jos ova i eventualno buduca godina, a poslije toga vidjecemo sta ce i kako ce…njegovi apetiti i megalomanski projekti su zaista porasli, kada ne bude para,ili ce biti privatizacije Elektroprivrede ili ce biti u RS scenarijo kao sto smo ovih dana vidjali u Tunisu, Albaniji itd…ne treba biti neki nostradamus da se to zakljuci, ruku na srce FBiH ce se i nekako snaci (arapi ce pomoci, kao i obicno), a mi ovdje…???

    Odgovori
Ostavi komentar Otkaži

NE PROPUSTITE
Capital teme

Pravobranilaštvo BiH pokreće sve više postupaka protiv Srpske

20. Decembra 2025. — 11:0203 minute čitanja

Na to ukazao donedavni Pravobranilac RS Milimir Govedarica

Još 13 miliona za brčanski „Skadar na Bojani“

19. Decembra 2025. — 14:30

Obrenka Slijepčević spasava Nikolinu Šljivić

19. Decembra 2025. — 13:53

Sud odbio prigovore na sukob interesa u stečaju “Nove Borje”

19. Decembra 2025. — 13:22

Portal CAPITAL.ba je punopravni član Savjeta za štampu i online medije u BiH, Journalism Trust Inicijative i Reporters Shields Network.

Facebook X (Twitter) Instagram LinkedIn YouTube Viber
  • Uređivačka politika
  • O nama
  • Impressum
  • Kontakt
  • Marketing
  • Piši za Capital
  • ENERGETIKA RS
  • SLOBODNO
Copyright © 2025 Capital.ba - ISSN 2744-225X. Sva prava rezervisana.
Portal CAPITAL.ba je punopravni član Savjeta za štampu i online medije u BiH.

Unesite iznad pojam sa pretragu i pritisnite Enter za pretragu. Pritisnite Esc ili X da otkažete.