BANJALUKA, Predsjednik Republike Srpske (RS) Milorad Dodik i ministar saobraćaja i veza Nedeljko Čubrilović podržali su inicijativu predstavnika domaćeg Konzorcijuma G 7 za izgradnju autoputa Banjaluka – Doboj.
Dodik i Čubrilović istakli su da je na članovima Konzorcijuma da se u što skorije vrijeme na adekvatan način organizuju i kroz postupak javne nabavke prijave za učešće u projektu izgradnje autoputa na dionici Banjaluka – Doboj.
“Zaključeno je da domaće firme mogu biti regionalno i međunarodno konkurentne samo ukoliko se udruže i zajednički budu djelovale u apliciranju za projekte kod nas i u inostranstvu”, rekao je Čubrilović.
S tim u vezi, istaknut je značaj utvrđivanja međusobnog odnosa preduzeća koja čine Konzorcijum G 7, kako bi u budućnosti jedinstveno nastupali na međunarodnim tenderima za dobijanje značajnijih projekata.
Dodik i Čubrilović su sa Konzorcijumom G 7 razgovarali i o stanju u građevinarstvu i građevinskoj operativi, te mogućnostima iznalaženja novih projekata i poslova na kojima bi domaće građevinske firme bile angažovane.
Konzorcijum G7 čine preduzeća “Integral inženjering” iz Laktaša, “Niskogradnja” iz Laktaša, “Bijeljinaputevi” iz Bijeljine, “Romanijaputevi” sa Sokoca, “Hercegovinaputevi” iz Trebinja, “Zvornikputevi” iz Zvornika i “GT put” iz Istočnog Sarajeva.
Domaći Konzorcijum G 7 uputio je nedavno Privrednoj komori RS inicijativu za izgradnju autoputa Banjaluka – Doboj. Konzorcijum je poslao Komori pismo namjere da svojim tehničkim i finansijskim kapacitetima izgradi autoput Banjaluka – Doboj, a po uslovima koje bi Vlada RS u smislu finansiranja obezbijedila sa stranim kompanijama.
9 komentara
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila prije komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]
Poslije Strabaga i Slovenaca konacno pravi partner za autoputeve Integral inzenjering iz Laktasa!
Ne mogu vjerovati, cuj mile ih podrzao. Ma nije moguce, stvarno sam iznenadjen, u soku sam, jel’ moguce, ma nemrem vjerovat, stvarno ?!?
…jes,jes upravo to mao tze, aaaaajjj umrijeću od smijeha, ma nemerem se obuzdati ohooho aaaaahhhaaha…
ali admin je izbrisao kometar. taj smijeh je upravo komentar na “konzorcij” koji nema 5 mil KM slobodnih sredstava a ima cilj da napravi autoput vrijedan 800 mil KM.
kako ljudima nije jasno da su izgubljene već dvije godine zbog ovakvih stvari
Nema boljeg načina da RS dosegne dno. Ova grupa G7 će nas ukopati. Integral je dužan i Bogu i narodu, pa sad hoće imperiju da popravi kroz lažni identitet.
Ovi drugi clanovi konzorcijuma su samo maska. Jedini koji ce iz ove netransparentne price, bez tendera, izvuci pare (mozda i avansno) su ovi iz Integrala po starom dobrom obicaju.
Članovi ovog konzorcijuma zaslužuju punu podršku. Njihove reference govore sve, npr. užitak je voziti se autoputem do Gradiške. Koštao je manje od 20 mil po kilometru, a sagrađen je za manje od 10 godina.
Nastranu sve, ali niko da postavi pitanje isplativosti izgradnje tog autoputa BL-DO. Podsjećanja radi autoput ZG ST je rentabilan samo u turističkoj sezoni. U kojoj sezoni će biti rentabilan ovaj do Doboja? Kada cijene nafte i goriva nastave divljati neće niko ni paliti aute a još manje da putuje. A ako se i bude putovalo svi će izbjegavati auto put sa naplatom.
Bilo bi bolje da se opredijelimo da od Novog do Doboja stignemo za 2 sata, a ne pola dana i da se modernizuju pruge umjesto autoindustrije koja će se ili drastično promijeniti ili nestati.
Ja ne znam sto bih uopste isao iz BL u Doboj. Ako bih i isao ja bi to lagano preko Borja pa malo na Hajducke vode na kafu, pa poslije na rucak i bazen u Banji Vrucici, malo obisao shoping u Jelahu, na Hifi bi bio pazljiv pri ukljucenju za Doboj, stigao u Doboj, al’ ne znam sta cu tamo.
Ne bojte se ljudi, nece Milokrad jos dugo da ovakve projekte podrzava, nije jos ostalo puno para od Tlkm, jos ova i eventualno buduca godina, a poslije toga vidjecemo sta ce i kako ce…njegovi apetiti i megalomanski projekti su zaista porasli, kada ne bude para,ili ce biti privatizacije Elektroprivrede ili ce biti u RS scenarijo kao sto smo ovih dana vidjali u Tunisu, Albaniji itd…ne treba biti neki nostradamus da se to zakljuci, ruku na srce FBiH ce se i nekako snaci (arapi ce pomoci, kao i obicno), a mi ovdje…???