NJUJORK, Američka internetska kompanija Yahoo zabilježila je pad dobiti i prihoda u prvom tromjesečju, ali rezultatom je ipak nadmašila očekivanja analitičara.
Kompanija je juče izvijestila da je u prvom tromjesečju ove godine ostvarila neto dobit od 223 miliona dolara ili 17 centi po akciji, što predstavlja pad od 28 odsto u odnosu na isti lanjski period. Ukoliko se izuzmu posebne stavke, dobit po akciji iznosila je 19 centi, što je za 3 centa više od prosječnih očekivanja Reutersovih analitičara. Neto prihod, bez iznosa koji se isplaćuje partnerskim stranicama, skliznuo je 6 odsto na 1,06 milijardi dolara. Analitičari su prognozirali prihod od 1,05 milijardi dolara. Prihodi od display oglašavanja popeli su se u kvartalu za 10 odsto na 471 milion dolara.
Premda nosi status jedne od najpopularnijih web destinacija u SAD-u, Yahoo se nalazi pod snažnim pritiskom konkurencije u obliku društvene mreže Facebook i pretraživačkog lidera Googlea. Iz Yahooa poručuju kako planiraju proširiti poslovanje u segmentu mobilnog interneta te povećati broj video-oglasa na svojim stranicama. Kompanija očekuje da će se prihodi u tekućom tromjesečju kretati u rasponu između 1,08 i 1,13 milijardi dolara. Poslovni.hr