LONDON ,Grupa WPP, druga po veličini reklamna agencija u svijetu, dala je neprijateljsku ponudu za britansku kompaniju za istraživanje tržišta “Taylor Nelson Spfres” (TNS) koja je odbila prethodne tri ponude.
WPP, koji želi da se proširi na sektor istraživanja tržišta zbog usporavanja rasta reklamne industrije, nudi 1,08 milijardi funti (2,13 milijardi dolara) u kešu za TNS, odnosno 173 penija po akciji, kao i 0,1889 svojih akcija po svakoj akciji TNS.
TNS, treća po veličini svjetska kompanija za istraživanje tržišta, koja među klijentima ima i firmu “Procter & Gamble”, odbila je prethodne tri ponude WPP koje su bile prvo po cijeni od 230, zatim 242, a treći put 260 penija za akciju. Ponude su odbijene s obrazloženjem da je cijena kompanije TNS znatno potcijenjena.
TNS je, inače, prošlog mjeseca pristao na integraciju s njemačkom agencijom GfK. Tom integracijom nastala bi druga po veličini u svijetu agencija za istraživanje tržišta.
O integraciji sa GfK akcionari TNS treba da glasaju 18. jula, a GfK će glasati 21. jula.