PARIZ, Multinacionalna kompanija Danon namjerava da u roku od dvije godine smanji troškove u Evropi za 200 miliona evra, i racionalizuje menadžment.
U Evropi, Danon, veliki proizvođač hrane, zapošljava oko 9000 rukovodećih kadrova, i za sada je nepoznanica kako će se planirane mjere odraziti na zaposlene, izvještava francuski Nuvel opservater.
Trebalo bi takođe poboljšati konkurentnost proizvodnih marki iz Grupe Danon, pojednostaviti neke proizvodne procese i metode upravljanja, smanjiti projekte koji nisu prioritetni i sopstvenu nabavku svede na optimalnu mjeru, pojasnio je predstavnik kompanije Loren Sači.
“U Evropi mi nemamo problem sa pozicioniranjem proizvoda, ali postoji snažan pad potrošnje i problem sa kupovnom moći koji osnažuje konkurenciju među velikim proizvođačima prehrambene robe”, dodao je on.
Mada prodaja grupe Danon konstantno bilježi dobre rezultate u svijetu, prije svega zahvaljujući tržištima u razvoju, u Evropi stagnira.
“Za devet mjeseci, u Evropi se prodaja blago smanjila za 0,6 odsto na 8,2 milijarde evra, dok je u Aziji skočila za 18,2 odsto na 2,7 milijardi evra, a u ostatku svijeta je takođe povećana za 11,3 odsto na 4,8 milijardi evra”, precizira Sači.
U prvih devet mjeseci ove godine Danon je povećao ukupnu prodaju za 5,6 odsto, na 15,7 milijardi evra, u odnou na isti period prošle godine. Tanjug