NJUJORK, Koka-Kola se oduvjek, posebno kada su u pitanju marketinški potezi, izdvajala među velikim kompanijama.
Godinama je, kako kompanija sama navodi, ohrabrivala ljude da dijele radost sa najbližima. Ovoga puta u to ime Koka-Kola je osmislila novu limenku – limenku za dvoje. Dovoljno je da okreneš jedan dio konzerve i zabava počinje, prenose agencije.
1 komentar
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila prije komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]
Већ 5 година нисам окусио газиране сокове, невјероватно је колико оштећују зубе. Садрже висок ниво киселине и шећера који слабе глеђ и подстичу ерозију зуба и из зуба се ослобађа калцијум и фосфат. Убрзавају трошење зуба, настанак кавитета и зуби постају осјетљивији.