LONDON, Nakon što je Nissan prikazao vozilo koje će ponuditi londonskim taksi udruženjima, britanske kompanije Frazer-Nash i Ecotive izašli su u javnost sa svojom verzijom londonskog taksija koja predstavlja kombinaciju tradicionalnog dizajna i savremene tehnologije.
Vozilo koje ima oznaku Metrocab dvije kompanije rezvijaju od sredine prošle decenije, a tokom testiranja različiti prototipovi ovog automobila prešli su više od milion kilometara.
Metrocab je predviđen za prevoz 6+1 putnika. Automobil vizuelno veoma podsjeća na prepoznatljivi londonski taksi, ali za razliku od njega za pogon koristi električnu energiju.
Dva električna motora od po 50 kW smještena su pozadi, a svaki pogoni po jedan zadnji točak. Agregati se napajaju električnom enegijom iz litijum-jonskih baterija od 12,2 kWh.
Kako bi taksiju omogućili što veći radijus kretanja sa jednim punjenjem baterija, konstruktori su predvidjeli i dodatni benzinski motor zapremine od jednog litra.
Ovaj motor neće direktno pokretati automobil, već će služiti isključivo za dopunu baterija putem generatora. Uz njegovu pomoć Metrocab je u stanju da pređe i do 560 km, prije nego što se baterije i rezervoar sa gorivom potpuno isprazne.
Proizvođač tvrdi da će u kombinovanom režimu vozilo prosječno trošiti oko 3,8 l/100 km, što je tri puta manje u odnosu na aktuelni londonski taksi.
Osim toga, automobil će u atmosferu izbacivati samo 50 g ugljen-dioksida po kilometru, ili 75 odsto manje u odnosu na aktuelni taksi koji saobraća britanskom prijestonicom.
Zbog dodatne težine baterija, Metrocab ima masu od 1.750 kg, a brzina automobila elektronski je ograničena na oko 130 km/h. Njegovi konstruktori kažu da vozilo u potpunosti ispunjava standarde koje su postavile londonske vlasti, uključujući i krug okretanja od 7,62 m, prenose agencije.