BEOGRAD, Nagrada za novu brend ideju posljednjeg dana Sajma brendova – Brand Fair 5 pripala je kompaniji Telekom za novi proizvod “open”.Na Sajmu brendova (Brand Fair 5) kompanija Telekom Srbija u subotu je održala i prezentaciju dosadašnjeg poslovanja u zemlji i regionu.
PR kompanije Telekom Milica Amidžić, istakla je da je osnovna misija kompanije razvijanje odnosa prema korisnicima kojim se grade veze i prijateljstva, na obostrano zadovoljstvo. Sadržaji koje Telekom u ovom trenutku nudi izraz su želje kompanije da prepozna različitosti, uoči potrebe i izađe u susret korisnicima.
Na prezentaciji je predstavljen brend “066”, kao jedini post paid program u zemlji koji korisnicima daje tu mogućnost da potpuno kontrolišu svoj račun.
Telekom, odnosno mt:s, je lider inovacije na tržištu u regionu, a dokaz za to su i uspesi ogranaka mts:a u Crnoj Gori i u Bosni i Hercegovini, koji su za kratko vrijeme postali vodeći brendovi u svojim oblastima na tim teritorijama.
Kao posebna stavka u poslovanju Telekoma i mt:s istaknuta je funkcija WAP portala MONDO, koji je u ovom trenutku lider na polju informacija i bazom od preko dva miliona korisnika, odnosno dnevnom posjetom od oko 100.000 korisnika.
Kao kompanija koja podstiče povjerenje, talenat i kreativnost, Telekom je u posljednjih deset godina učestvovao u mnogim humanitarnim aktivnostima, nagrađen je brojnim priznanjima, a posljednje među njima jeste proglašenje Telekoma “Kompanijom broj jedan u Srbiji 2008”.
Zbog svega ovoga, Telekom je danas lider na tržištu mobilne telefonije, a mt:s njegov najpopularniji i u javnosti najprepoznatljiviji brend, rečeno je na prezentaciji.
Sajam brendova završen je dodjelom nagrada, a nagrada za najbolji nastup pripala je Sportskoj kladionici “Mocart”.
Posetioci su izabrali za najomiljeniji domaći brend “jafa” keks, najomiljeniji internacionalni brend je “Mek Donalds”, a regionalni brend vino “vranac”.
Za najperspektivniji domaći brend proglašena je “revita”, a specijalna nagrada za tržišne komunikacije pripala je kompaniji “Si end Si” za liker “gorki list”.
Za najveće iznenađenje sajma posjetioci su proglasili firmu “Prokupac”, dok je organizator “Mas medija internacional” dodjelio specijalnu nagradu za brend “Stil života” kompaniji “Rojal eko fud”.