BANJALUKA, Banjalučka kompanija “Delta Maxi”, uprkos značajnim potresima ekonomske krize koja je zahvatila tržište BiH, ove godine planira proširenje prodajne mreže za 25 odsto.
Planira i zapošljavanje čak 200 novih radnika u svojim marketima i ostvarenje 200 miliona KM prihoda, najavljuje Milan Borota, direktor te kompanije.
Šta je osnovna orijentacija nastavka poslovanja “Delta Maxija”, da li planirate nastavak proširenja mreže marketa vašeg trgovačkog lanca?
BOROTA: “Delta Maxi” je na tržištu BiH prisutan od avgusta 2007. godine i našim ulaskom na ovo tržište postavili smo nove standarde u maloprodaji, koje kontinuirano podižemo na viši nivo. U 2010. godini nastavili smo intenzivno da ulažemo u dalji razvoj naše maloprodajne mreže na ovom tržištu. Od početka godine otvorili smo “Maxi market” u Kozarskoj Dubici, “Mini Maxi” radnju u Bosanskom Petrovcu, a “Maxi marketi” u Bijeljini i Brčkom su renovirani i prebrendirani u “Tempo” objekte.
Na teritoriji BiH trenutno imamo 24 maloprodajna objekta, a do kraja godine planiramo značajno širenje, otvaranje šest novih objekata i zapošljavanje oko 200 novih radnika, čime ćemo broj naših zaposlenih u BiH povećati na 1.100. Posebno smo zainteresovani za značajnije širenje na tržište Federacije, a uskoro dolazimo i u Bijeljinu, Zvornik, Istočno Sarajevo, Mrkonjić Grad, Laktaše, te planiramo nastavak širenja na teritoriji Banjaluke, gdje još ima dosta slobodnog prostora na tržištu.
Da li ste zadovoljni ostvarenim poslovanjem u prvoj polovini ove godine?
BOROTA: Do kraja ove godine planiramo da ostvarimo prihod od preko 200 miliona KM na tržištu BiH i da proširimo mrežu poslovnih objekata za 25 odsto. U narednoj godini planiramo još intenzivnije širenje po cijeloj BiH. Tekuća godina je godina ekspanzije za banjalučki “Delta Maxi”, a ovaj trend će se nastaviti i tokom 2011. godine kada planiramo otvaranje dvadesetak novih objekata.
U kojoj mjeri je ekonomska kriza uticala na vaše poslovanje i da li ste na rezultatima svog poslovanja osjetili pad kupovne moći građana?
BOROTA: Poslovna godina iza nas je bila veoma teška, obilježena je padom tražnje, a kupovna moć građana je znatno oslabljena, što je uslovilo i promjenu njihovih potrošačkih navika. Iako je maloprodaja u suštini posljednja branša koju pogađa kriza, nije ostala imuna na nju i osjetila je posljedice pada kupovne moći. “Delta Maxi” je nastojao preventivno da djeluje na sve negativne posljedice krize, prije svega prilagođavajući se potrebama potrošača, držeći se principa “najširi asortiman po najpovoljnijim cijenama”. Kontinuiranim ulaganjima u akcijska sniženja uspjeli smo da održimo tražnju na zadovoljavajućem nivou, ublažimo efekte krize i udar na standard građana.
Da li “Delta Maxi” podržava akcije promocije domaće proizvodnje i na koji način to čini?
BOROTA: U okviru svog bijeljinskog maloprodajnog objekta, 1. aprila smo otvorili otkupni centar u kojem svakodnevno otkupljujemo voće i povrće semberskih proizvođača. U izgradnju i opremanje ovog otkupnog centra uložili smo 100.000 evra, koji svojim kapacitetima može da zadovolji potrebe cijele regije. Centar je lociran u Bijeljini, zato što je ova regija poznata po masovnoj proizvodnji kvalitetnog voća i povrća i namjenjen je proizvođačima koji žele svoje proizvode da plasiraju putem maloprodajne mreže “Delta Maxija”. Uspostavljanjem saradnje sa domaćim proizvođačima voća i povrća i omogućavanjem plasmana njihove robe kroz naše maloprodajne objekte dali smo snažan podstrjek i podršku domaćoj proizvodnji.
Naš lanac je, između ostalog, među prvima podržao inicijativu Privredne komore RS “Naše je bolje”, čime smo pokazali svoju otvorenost prema svim domaćim proizvođačima čiju smo robu uvijek rado dočekivali u našim marketima. To smo dokazali i mjerom potpunog ukidanja naknade za ulazak na police, tako da je za ulazak domaćih proizvoda na naše rafe potrebno samo ispunjenje osnovnih standarda za prodaju u marketima široke potrošnje. Nezavisne novine
2 komentara
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila prije komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]
ovakvi nama likovi, brate trebaju.
brate ovo je extra.
bolji su brate od merkatora.
🙂
Pozdravljam planske aktivnosti direktora Borote i predlazem mu da isto tako saradjujuci sa srpskom zajednicom u Makedoniji otvorimo i vrsimo otkup proizvoda u Makedoniji pa ako zeli neka se javi na adresu Panzalovic Savan ovaj mejl koji je prikazan ili mob.tel 00389 72788330 radi uspostave kontakta i dogovora . Pozdrav za mog zemljaka Borotu i njegove zaposlene