TORONTO, Posrnuli kanadski proizvođač mobitela BlackBerry već se dvije godine bori sa drastičnim padom prodaje i finansijskim gubicima, a govorilo se i da će kompanija biti ugašena, prodana ili pak drastično restrukturisana.
Međutim, nakon što je uprava napravila zaokret u poslovnoj politici i predstavila svoj prvi pametni mobilni telefon s Androidom, Priv, te stavljanja fokusa kompanije na softver i usluge, stvari su očito krenule nabolje.
U posljednjem tromjesečju ove godine BlackBerry bilježi prihode od 548 milijuna dolara, što je oko 12% više nego u prethodnom kvartalu. Taj je rezultat i dalje 31% slabiji nego u istom razdoblju prošle godine, ali preokretanje trenda ukazuje na neke pozitivne pomake. Također, gubici u posljednja tri mjeseca iznosili su 89 milijuna dolara, što je oko 40% manje nego lani.
John Chen, generalni direktor BlackBerryja, izjavio je da se nada kako će u sljedećem kvartalu, ili pak onom iza njega, kompanija poslovati “s nulom” – što je i bio njegov prvi cilj kad je preuzeo upravljanje firmom u krizi.