BRČKO, Brčanski Bimal pružio je podršku kampanji udruženja Kupujmo i koristimo domaće za promociju domaćih proizvoda i usluga pod sloganom „Domaće ili strano, nije ti to isto“, saopšteno je iz Kompanije.
Iako je Bimal danas izvozno orjentisana kompanija, koja izvozi više od 70% svojih proizvoda, kompanija Bimal posebno ističe značaj domaćeg tržišta za svoj brend Bimal i domaćih potrošača koji zaslužuju kvalitetan domaći proizvod, proizveden po najvišim evropskim i svjetskim standardima.
„Zahvaljujući KKD udruženju, koje ovu kampanju realizuje već treći put u posljednjih godinu dana, kao i domaćim kompanijama, učesnicama kampanje, svijest potrošača o važnosti kupovine bh proizvoda se mijenja u pozitivnom smjeru te fabrika Bimal želi dodatno skrenuti pažnju na značaj ove inicijative“, naglasila je Nataša Pucar, direktor korporativnih komunikacija Bimal-a.
Budući da je Bosna i Hercegovina proizvodna baza kompanije Bimal i regionalno sjedište grupacije za cijelo područje jugoistočne Evrope, Bimal posebnu pažnju posvećuje održavanju liderske pozicije na domaćem tržištu sa brendom Bimal, navodi se u saopštenju.