PARIZ, Francuska grupacija Bik (Bik), poznata po brijačima, olovkama i drugim proizvodima široke potrošnje, povećala je prodaju u 2014, uz rast neto profita, i za tekuću godinu predviđa nastavak pozitivnog trenda.
Ova kompanija, specijalizovana za proizvode za jednokratnu upotrebu, u prošloj godini ostvarila je neto profit od 262,1 milion evra, što je rast od 8,5 odsto, prenosi Rojters.
Ukupni prihod u 2014. bio je 1,98 milijardi evra, i veći je 4,8 odsto u odnosu na 2013, dodaje se u saopštenju.
U segmentu robe široke potrošnje (olovke, upaljači, brijači) koji generiše najveći dio prihoda, stopa rasta bila je 5,3 odsto, a prihodi su dostigli iznos od 1,7 milijardi evra.
Zahvaljujući smanjenju troškova, operativna marža iznosila je 21 odsto (prihoda), što je za 0,6 procentnih poena više nego u 2013. godini. Tanjug