BANJALUKA, Na dežurni telefonski broj za prijavu komunalnih problema (051/244-593) tokom prošle godine upućeno je 1.186 poziva.
“Ukoliko je bilo riječ o prijavi kvarova ili problemima koji se odnose na redovno održavanje javne higijene, zelenila, komunalne opreme, javne rasvjete i slično, pristupalo se otklanjanju oštećenja ili kvarova. Ukoliko je riječ o pitanjima iz nadležnosti Odjeljenja – na njih je upućivan odgovar, a prijedlozi za izgradnju infrastrukture su evidentirani”, kažu u Odjeljenju za komunalne i stambene poslove i poslove saobraćaja. Sugrađani su ovaj broj telefona najviše pozivali u toku rada Zimske službe, kada je primljeno oko 300 poziva. Prema podacima nadležnog odjeljenja, za intervencije na javnoj rasvjeti primljeno je oko 260 poziva, te 245 za orezivanje drveća, uklanjanje bolesnog i suvog drveća, košenje i kupljenje trave.
Za usluge odvoza smeća i preraspodjelu kontejnera u 2015. godini primljena su 162 poziva, za poslove u vezi sa javnom higijenom (pranje i čišćenje ulica, pročepljenje šahtova i slivnika, kao i krađe slivnih rešetki) evidentirano je 50 poziva, te 22 za prijavu napuštenih pasa. Sugrađani su prijavili i dvadesetak oštećenja na putnoj mreži prouzrokovanih klizištima i u vidu odrona, te stotinak drugih oštećenja. Prijavljena su i oštećenja dječjih igrališta (oko 20 poziva), sedam je bilo za oštećenje autobuskih stajališta i drugo. Nezavisne novine