BEOGRAD, Turistička organizacija grada Banjaluka dobila je danas u Beogradu prestižnu nagradu “Brend lider” za poseban doprinos jačanju ugleda i konkurentnosti avanturističkog turizma jugoistočne Evrope.
Vrijednu nagradu Turističkoj organizaciji Banjaluke dodijelio je stručni kolegijum Četvrte biznis konferencije “Održivi razvoj i konkurentnost turističkog proizvoda jugoistočne Evrope”, koja je održana danas u beogradskom Centru “Sava”.
Predsjednik Turističke organizacije Banjaluka Ostoja Barašin ocijenio je da je ovo priznanje Banjaluci i svim Banjalučanima, a prije svega onima koji se bave turizmom.
“Banjaluka je u protekloj deceniji zaista učinila velike napore u organizaciji i promociji turističke ponude, a stručni kolegijum ove konferencije prepoznao je taj trud i ocijenio da naš grad jeste vodeća destinacija u avanturističkom turizmu”, rekao je Barašin nakon primanja nagrade.
On je istakao da su značajan doprinos i “sinergiju snage” koja je rezultirala uspješnom turističkom ponudom obezbijedili svi pružaoci usluga, građani Banjaluke, te predstavnici vlasti.
“Bio bih tužan kad bi Banjaluka bila samo grad za sebe u Republici Srpskoj i BiH, sve što smo radili jeste da bismo povećali regionalnu konkurentnost i našu efikasnost, a samim tim i protok turista”, rekao je Ostojić.
On je napomenuo da je Banjaluka u proteklim godinama koristeći niz prirodnih i društvenih istorijskih pretpostavki razvila nekoliko segmenata turizma, ali da je noseći proizvod upravo avanturistički turizam.
“Banjaluka ima avanturizam na vodi kroz rafting i kajak-kanu, i najsavremeniji rafting centar sa jedinom osvijetljenom prirodnom stazom u Evropi. Razvijen je i avanturizam u vazduhu sa dva uzletišta za paraglajding i dobro licenciranim pilotima, a imamo i dvije planine – Kozaru i Manjaču”, rekao je Ostojić, dodajući da sve to čini uspješnu cjelinu turističke ponude. Srna