SARAJEVO, Predstavnici Bosna Bank International d.d. (BBI), Bamcarda d.d. i ASA Banke d.d. Sarajevo predstavili su juče novu uslugu za slanje i podizanje novca bez kartice – KVIKO.
Riječ je o inovativnoj mobilnoj payment aplikaciji koju su osmislili domaći IT stručnjaci iz Bamcarda, a koja omogućava klijentu da izvrši gotovinsku transakciju na bankomatu korištenjem Kviko kôda, kao i transfer novčanih sredstava putem mobilnog telefona između klijenta banke i primaoca, 24 sata na dan, koristeći samo broj mobitela primaoca novčanih sredstava.
Sa ovom novom tehnologijom građani BiH moći će poslati novac kome god žele, jer za podizanje na bankomatu nije potrebna kartica niti otvoren račun u banci.
„KVIKO je mobilna paymant aplikacija koja omogućava korisnicima banaka beskartično podizanje novca na bankomatima. U potpunosti je razvijena u BiH koristeći isključivo resurse Bamcarda, čime se naša država svrstala u red rijetkih zemalja u Evropi i svijetu kojima je takva funkcionalnost omogućena. Posebno smo ponosni na naše partnere BBI Banku i ASA Banku bez čije pomoći realizacija ovakvog projekta ne bi bila moguća. Bamcard d.d., kao vlasnik aplikativnog rješenja KVIKO, prvi je procesni centar u regionu koji je u sistem beskartičnih transakcija uspio uvezati više banaka“, kazala je Alma Ahmić, direktorica Bamcarda d.d., dodajući kako je tokom produkcijskog testiranja na bankomatima uključenih banka napravljena prva beskartična transakcija u istoriji bh. bankarstva.
Direktorica Bamcarda je juče na konferenciji za medije u Sarajevu najavila nove funkcionalnosti proizvoda – „KVIKO Transfer“ – putem kojeg će korisnicima biti omogućen prenos sredstava sa računa na račun, koristeći samo broj telefona primaoca kroz aplikaciju.
Lansiranjem proizvoda, Bamcard je potvrdio novi kurs poslovanja kojim se svrstao u red modernih, fleksibilnih i savremenih procesnih centara, koji prate finansijske trendove, i koji je u stanju odgovoriti svim zahtjevima klijenata“, naglasila je direktorica Ahmić.
Jasmin Spahić, izvršni direktor ASA Banke kazao je da ranije realizovan projekat BH Mreže bankomata, a sada i KVIKO usluge, Banci omogućava nastavak uspješnog širenja poslovanja i povećanje mreže klijenata.
Emir Čehajić, izvršni direktor BBI Banke naglasio je da BBI Banka u svojim strateškim planovima ima za cilj klijentima ponuditi visokokvalitetne i prilagođene usluge.
„BBI banka kontinuirano prati tržišne trendove, te potrebe naših klijenata i na njih nastojimo adekvatno odgovoriti. Uvođenje aplikacije KVIKO odgovor je na rastuće potrebe klijenata za što bržim, jednostavnijim i sigurnim slanjem i/ili podizanjem novca“, kazao je Čehajić, te dodao da u narednom periodu BBI Banka nastavlja sa razvojem digitalnog bankarstva kako bi klijentima pružila vrhunski kvalitet usluge. Indikator.ba