BANJALUKA, “Osiguranje Aura” Banjaluka pokreće edukativnu kampanju “Aura karavan” s ciljem da na jednostavan i lak način približi građanima koncept osiguranja koja su savremeni, globalni trend, stvar potrebe i način osiguranja budućnosti.
U “Osiguranju Aura” ističu da je zbog generalnog nedostatka edukacije nedovoljno informacija o potrebi za osiguranjem, a opšte mišljenje čak i pogrešno.
– Mali procenat osiguranih domaćinstava je posljedica tradicionalnih uvjerenja da se nezgoda ne može dogoditi baš meni. Istovremeno je prisutna pogrešna percepcija da je za osiguranje imovine potrebno izdvojiti znatnu sumu novca. Mi smo odlučili da to promijenimo tako što ćemo ponuditi jednostavna objašnjenja predstavljajući sve koristi i prednosti osiguranja koje je značajno za sigurnost svakog pojedinca i porodice – istakli su u “Auri”.
Istakli su da će posjetiti više opština širom RS kako bi građanima na jednostavan način približili pojmove iz osiguranja i objasnili im da uz male mjesečne iznose čine veliku stvar za svoju i sigurnost svoje porodice.
– Ovaj nesvakidašnji i interaktivan način edukovanja javnosti ima za cilj podizanje svijesti o potrebi osiguranja. Bićemo smješteni na najprometnijim šetalištima u svakoj opštini koju posjetimo – kažu u “Auri”.
Fokus će biti na prednostima koje donosi osiguranje kuće ili stana i stvari u domaćinstvu i putničko-zdravstvenog osiguranja.
– Zanimljivo je znati da trošak za dvije kutije cigareta predstavlja iznos mjesečne rate osiguranja stvari u domaćinstvu. To znači da je na mjesečnu listu troškova potrebno dodati zaista mali finansijski ulog kako bi naš dom bio zaštićen. Iako se osiguranjem ne mogu spriječiti neželjeni događaji, njihove posljedice se mogu znatno ublažiti – navode u “Osiguranju Aura”.
Istraživanja su pokazala da stanovništvo nema dovoljno znanja o osiguranju, što rezultuje nedovoljnim osiguranjem vrijednih stvari. Prosječno godišnje ulaganje u osiguranje iznosi manje od 100 evra po stanovniku, dok je evropski prosjek oko 2.000 evra.
– Kako će važnost osiguranja u svakoj porodici rasti, istovremeno će rasti i svijest građana o sve većoj odgovornosti u osiguravanju budućnosti. Kampanjom za podizanje svijesti građana o važnosti osiguranja koju započinjemo želimo da stotine ljudi na zabavan i zanimljiv način edukujemo o prednostima i koristi od osiguranja imovine i ostalih vrsta neživotnih osiguranja – kažu u “Auri”.
Posebno ističu da uoči sezone godišnjih odmora treba shvatiti opasnost od provale u kuću ili stan.
– Dok mi razmišljamo koje destinacije možemo posjetiti provalnici već znaju da će zbog naše nepažnje imati pune ruke posla tokom ljetnih mjeseci. Uz polisu osiguranja kuće ili stana moguće je zaštititi dom i stvari u njemu po cijeni već od 0,48 KM po kvadratu mjesečno. Polisa osiguranja imovine i stvari uključuje pokrića kao što su požar, udar groma, izlivanje vode iz kanalizacionih i vodovodnih cijevi, provalnu krađu, razbojništvo i niz drugih opasnosti. S obzirom na to da odlazak na ljetovanje često prate i nepredviđene neprijatnosti i nezgode, a troškovi liječenja u inostranstvu mogu biti vrlo visoki, važno je posjedovati polisu putničko-zdravstvenog osiguranja – istakli su u “Auri” navodeći da je informacija o kampanji moguće pronaći na oficijelnoj “Fejsbuk” stranici “Osiguranja Aura” i sajtu www.auraosiguranje.com.
Start u Gradišci
Kampanja “Aura karavan” počinje danas u Gradišci.
– Pozivamo građane da od 11 časova dođu u Vidovdansku ulicu u centru Gradiške gdje će ih dočekati naši ljubazni saradnici koje mogu pitati sve što ih interesuje. Sve koji nas posjete očekuju i iznenađenja, o čemu će saznati više od naših saradnika sa kojima će se družiti – ističu u “Auri”. Glas Srpske