SARAJEVO – Agencija Aquarius na tržištu BiH posluje već 31 godinu, a na ovogodišnjem No Limit Advertising Festivalu, održanom 21. novembra u Sarajevu, krunisana je titulom Agencija godine za 2024. godinu i osvojila Grand Prix nagradu, što predstavlja izuzetnu završnicu u kojoj su projekti agencije redefinisali standarde kreativne industrije.
Osim ovih značajnih priznanja, agencija je kući ponijela i šest drugih nagrada, i to tri zlatne, iz kategorija: video-sadržaji nastali s namjerom da se komuniciraju na vebu ili mobitelu, integrisane kampanje i dobrobit društva, a sve za kampanju „Ne zatvarajmo oči – zaštitimo djecu na internetu“.
Najveći klijent agencije Aquarius, m:tel, za kojeg je rađena ova namjenska kampanja, proglašen je Oglašivačem godine, a generalna direktorka, Jelena Trivan, ponijela je titulu Oglašivačke ličnosti godine, što potvrđuje saradnju na zavidnom nivou između klijenta i agencije.
Kolektiv agencije se može pohvaliti i sa dvije srebrne nagrade, za kampanju „Da san postane dan“, klijenta Fabrika Coffee, u kategorijama kreativna upotreba medija i digital: veb-oglasi, publikacije i promocija izvan veb-stranice.
“Ovo je bila sjajna godina za nas, u kojoj bilježimo širenje poslovanja na region. Završavamo je na najljepši mogući način, i to divnom nagradom ‘kod kuće’. Na No Limit Festivalu smo od samog početka i trudimo se svake godine da damo svoj maksimalan doprinos njegovom očuvanju i unapređenju. Izuzetno je važan za našu kreativnu industriju, u smislu njenog razumijevanja i promocije u BiH”, poručila je Brankica Janković, direktorica agencije Aquarius.
Podsjetimo, četiri kampanje i ideje potekle iz Aquarius-a odnijele su pet nagrada na ljetnom CIM Forumu 2024. u Kotoru, koji okuplja istaknute regionalne ličnosti iz svijeta kreativnih industrija, marketinga, medija i komunikacija.
Još jedno veoma značajno priznanje sa ovogodišnjeg No Limit-a pripalo je Aleksandru Živaniću, kreativnom direktoru Aquarius-a, koji je ponio titulu Kreativac godine. Ova nagrada je posebno favorizovana u kolektivu, jer dolazi od kolega/koleginica iz industrije, što potvrđuje njegov izuzetan doprinos u razvoju kreativne scene u BiH.
„No Limit Festival za nas ima poseban značaj, jer predstavlja jedinstvenu priliku da na jednom mjestu sagledamo godišnji presjek najboljih radova u industriji. Priznanje koje dolazi od kolega iz struke uvijek ima veliku vrijednost. Naš posao je prije svega timski sport – bez predanog rada svih članova tima, od klijent servisa, strategije, medija i produkcije, dobar rezultat ne bi bio moguć. Na kraju, važno je naglasiti da, uprkos svim tehnološkim promjenama koje nas okružuju, naša kreativnost ostaje temelj i najveća prednost naše profesije“, poručio je Živanić, krunisan titulom Kreativac godine.
S ponosom se izdvaja i kampanja #NisamStereotip, omiljena među kolegama u Aquarius-u, koja je rađena samostalno unutar kompanije i prepoznata je bronzanom nagradom za PR i korpo-kampanju. Posvećena je podizanju svijesti o važnosti uključenosti žena u poslovne procese i razbijanju društvenih stereotipa o izgledu, ponašanju i ulogama žena, što potvrđuje inkluzivnost agencije u društveno odgovornu sferu poslovanja i promovisanje pozitivnih promjena u društvu.