NJUJORK, Da je sve moguće u današnjem tehnološkom svijetu, dokaz je i izvinjenje koje je svojim korisnicima uputio izvršni direktor kompanije iz Kupertina Tim Kuk, povodom propusta u Apple-ovim mapama.
Tim Kuk je u pismu napisao sljedeće:
“Mi u Apple-u trudimo se da pravimo najbolje proizvode koji našim korisnicima omogućavaju najbolje iskustvo. Predstavljanjem naše nove Apple Maps aplikacije prošle nedjelje, tu našu želju i obećanje nismo ispunili. Izuzetno nam je žao za svu frustraciju koju smo izazvali kod vas, naših korisnika i činimo sve da Apple Mape popravimo”.
“Već sada postoji više od 100 miliona korisnika iOS uređaja koji koriste nove Apple Mape, a novi korisnici dolaze svakog dana. Za samo nedjelju dana, iOS korisnici su našim Mapama pretraživali već pola milijarde lokacija. Što više naši korisnici koriste Mape – to će one biti bolje i zahvalni smo na fidbeku koji dobijamo od Vas”.
“Dok poboljšavamo Apple Maps, Vi možete da koristite alternative – skinite aplikacije sa App Store-a kao što su Bing, MapQuest i Waze ili koristite Google ili Nokia mape tako što ćete otići na njihove sajtove i kreirati ikone na home-screenu za njihovu web aplikaciju,” napisao je Apple-ov CEO u pismu izvinjenja.
Zanimljivo je da Tim Kuk nijednog trenutka ne krivi Google za probleme u korišćenju Apple Maps aplikacije, a moguće je i povući paralele sa “antenagejtom” od prije dvije godine, kada je Stiv Džobs održao konferenciju za novinare da bi objasnio šta je uzrok problema sa gubitkom mreže na iPhone 4 uređajima. B92