SIJETL, Američki korisnici Interneta potroše više vremena za komunikacije na “Fejsbuku” nego za pretrage na “Guglu”, pokazali su rezultati novog istraživanja analitičke kompanije “Komskor”.
U avgustu su američki veb korisnici proveli ukupno 41,1 milion minuta na “Fejsbuku”, što predstavlja 9,9 odsto ukupnog broja minuta korišćenja Interneta tokom mjesec dana, prenijela je agencija AP.
To je nešto malo više nego 39,8 minuta (9,6 odsto ukupnog broja minuta korišćenja Interneta) provedenih na svim “Guglovim” veb sajtovima, među kojima su najpopularniji “Jutjub”, “Gmejl” i “Gugl njuz”.
Na trećem mjestu je “Jahu”, na čijim su sajtovima Internet korisnici proveli 37,7 miliona minuta ili 9,1 odsto ukupnog “onlajn” vremena.
“Fejsbuk” je u julu prvi put premašio “Gugl” po vremenu koje su na njemu proveli veb korisnici.
U avgustu prošle godine su veb korisnici proveli manje od pet odsto svog “onlajn” vremena na “Fejsbuku, gotovo isti procenat kao avgusta ove godine na “Guglu” i oko 12 odsto na pretraživaču “Jahu”.
Tokom avgusta 2007. “Fejsbuk” je uspio da “prigrabi” manje od dva odsto ukupnih minuta američkih Internet korisnika, “Gugl” manje od četiri odsto, a “Jahu” više od 12 odsto.
“Komskor” je zasnovao svoju analizu na kombinaciji izvještaja vezanih za grupu od dva miliona Internet korisnika u svijetu i podataka sa servera veb sajtova, ali nije uzeto u obzir vrijeme za postavljanje fotografija i “apdejtovanje” statusa poruka. Tanjug