PEKING, Najveća kineska kompanija u oblasti internet trgovine “Alibaba grupa” planira da skrati rok isporuke robe iz Kine u Rusijiu sa 30 dana na tri sata.
Kako je agenciji Tas rekao potpredsjednik za međunarodne odnose Alibabe Džejms Vilkinson, najvažniji problem u razvoju internet trgovine na tržištu Rusije ostaju pitanja logistike ali, kako je ukazao, već su vidljivi pozitivni rezultati, prosječan rok isporuke robe u Rusiju skraćen je sa tri mjeseca na 30 dana.
“Želimo da jednom vidimo sljedeću sliku: Ruskinja naručuje haljinu i pošiljka je već poslije tri sata isporučena – to je naš cilj”, rekao je Vilkinson.
Prema njegovim riječima, internet gigant sada proučava zahtjeve ruskih onlajn kupaca, kako bi skratio rok isporuke.
“Shvatamo da su Rusija i Kina ogromne po teritoriji, zbog toga proučavamo zahtjeve seoskog i gradskog stanovništva, navike u kupovini, najpopularnija pretraživanja. ”Alibaba” nema sopstvenog isporučioca, sarađujemo sa više od 40 partnera širom svijeta. Jer, na primjer Pošta Rusije bolje poznaje vašu zemlju, nego mi koji smo u Kini”, dodao je Vilkinson.
Prema podacima kompanije, Rusija je postala najveće tržište kineske onlajn trgovine Aliekspres (AliExpress), koja je ćerka firma kompanije “Alibaba grupa”.
U 2015. godini na rusko tržište ide 60 odsto prodaje, s tim što su u to tržište uključeni i Kazahstan, Ukrajina i Bjelorusija, precizirao je Vilkinson.
Aliekspres je specijalizovan za prodaju različite robe – elektronike, odjeće, dijelova za automobile, ukrasa i drugog. Mjesečno ima više od 22 miliona korisnika i ove godine je registrovao predstavništvo u Rusiji Alibaba.kom (RU).
“Alibaba grupa” je kineska privatna kompanija koja posluje u oblasti internet trgovine. Ima sopstveni elektronski platni sistem Alipej (Alipay) i upravlja internet prodavnicama Taobao.com i Aliekspres.
Oko 22,5 odsto internet holdinga pripada američkoj kompaniji Jahu (Yahoo), 34,3 odsto japanskoj Soft banci, a 8,9 odsto posjeduje osnivač Alibabe Džek Ma. Tanjug