BERLIN, Adidas Grupa danas je na danu ulagača u njemačkom Herzogenaurachu predstavila svoj strateški i poslovni plan do 2015. godine.
Nazvan “Put 2015”, u poređenju sa očekivanim rezultatima za 2010., plan do 2015. godine za cilj ima rast poslovanja cijele grupe za 45 do 50 odsto, na 17 milijardi evra, stoji u saopštenju kompanije. Adidas Grupa teži nadmašiti ukupni tržišni rast, i u sljedećih pet godina planira nadmašiti svoje glavne konkurente i na taj način postaviti temelje za vodstvo u industriji sportskih dobara. Grupa takođe cilja na složenu godišnju stopu rasta od 15 odsto te želi dostići održive operativne marže od 15 odsto do najkasnije 2015. godine.
“Uspjeh branda predstavlja uspjeh Adidas Grupe i zato moramo odrediti naše poslovne ciljeve prema našem snažnom brend portfoliju,” kaže Herbert Hainer, CEO Grupe. “ Želimo postići kvalitetan i održiv rast stvarajući vodeće brendove u percepciji potrošača. U sljedećih nekoliko godina, investiracemo u naše brandove kako bi dostigli naše ambiciozne, ali ostvarive ciljeve. Uvjeren sam kako će nas naš strateški poslovni plan uvesti u novu uspješnu eru adidas Grupe.”
Kao dio strateškog poslovnog plana, Adidas i Reebok zauzimaju jasnu poziciju na tržištu, ističe se u saopštenju. Dok je Adidas usmjeren na takmičarske sportove sa svojom Sport Performance divizijom temeljenom na inovaciji i tehnologiji te Sport Style divizijom usmjerenom na sportski način života i modne navike potrošača, Reebok postaje fitness i trening brend za aktivne i povremene sportiste.
Strateški poslovni plan je najopsežniji plan Adidas Grupe do sad te uključuje sve brendove, kanale prodaje te funkcije Grupe na globalnom nivou. ”Otkad smo pokrenuli našu prvu inicijativu rasta 2001., iz temelja smo redefinisali kompetitivno okruženje naše industrije te smo kreirali ono što je danas poznato kao Two-horse race. Od 2001. do 2010., naše prodaje su se udvostručile na više od 11 milijardi evra. Naši neto prihodi u istom periodu gotovo su se utrostručili do očekivanih prihoda između 560 i 565 miliona evra u 2010. Stoga smo sada spremni za ulazak u novu fazu rasta temeljenu na našem putu do vodeće kompanije sportskih dobara u svijetu”, kazao je Herbert Hainer. Poslovni.hr