SARAJEVO, Njemački trgovački lanac Lidl ne planira dolazak u Bosnu i Hercegovinu čime je vjerovatno razočarao mnoge građane BiH, prenose mediji.
“Trenutno nemamo nikakvih planova za ulazak u Bosnu i Hercegovinu”, glasio je odgovor Lidla na pitanje jesu li tačna nagađanja o skorom ulasku njemačkog trgovačkog giganta na tržište BiH, piše Večernji list.
Ova informacija vjerovatno će razočarati veliki broj građana, naročito nakon što je više medija u BiH objavilo kako je ulazak Lidla gotova stvar.
Mediji u Bosni i Hercegovini mahom su prenijeli vijest kako najveći trgovački lanac u Evropi, njemački Lidl, razmatra opcije ulaska na tržište Bosne i Hercegovine.
Kao jedan od dokaza navedeno je to što je Lidl već kupio nacionalni internet domen u BiH – www.lidl.ba, saznanja su BiznisInfa.
O namjerama Lidla da uđe na bh. tržište spekulisalo se već neko vrijeme, ali kompanije nikada nije službeno potvrdila svoje namjere, prenijeli su mediji.
Kako su naveli, činjenica da su kupili nacionalni internet domen u BiH sama po sebi nije dokaz da će uskoro otvoriti centre u BiH, ali jeste jasan pokazatelj najmanje dvije stvari.
Kao prvo, da Lidl detaljno prati događanja u BiH, a kao drugo da imaju u planu, prije ili kasnije, da pokrenu određene poslovne aktivnosti u BiH.
Na sve ove spekulacije, Lidl je dao prilično jasan odgovor, tako da u BiH neće, bar ne u skorije vreme, se moći trgovati u ovom trgovačkom lancu. Nezavisne novine