ISTANBUL, Međunarodno vijeće trgovačkih centara (ICSC) odabralo je šest trgovačkih centara kao pobjednike u sklopu prestižnih Nagrada za evropske trgovačke centre za 2016. godinu.
Ovo je bila 40 godišnjica nagrada kojima ICSC predstavlja najbolje prodajna kretanja u Evropi za nove, revitalizirane ili proširene projekte. Priznate kao najprestižnija priznanja u industriji, ICSC nagrade su provjerene od visokih međunarodnih ličnosti branše i daju vlasnicima, programerima, arhitektima i menadžerima trgovačkih centara priliku da pokažu svoje umijeće globalnoj publici.
Nagrade su rezultat detaljne ocjene i lične inspekcije na licu mjesta centara od ICSC žirija.
Dobitnici ICSC nagrade za evropske trgovačke centre odabrani su između 12 finalista koji dolaze iz deset zemalja širom Evrope.
Pobjednici su:
Nova gradnja – veliki / ekstra veliki: Mall of Istanbul Istanbul, Turska.
Nova gradnja – veliki / ekstra veliki: Zorlu centar u Istanbulu, Turska.
Nova gradnja – mali / srednji: Markthal Rotterdam u Rotterdamu,Holandija.
Obnova / proširenje – srednji: Frederiksberg Centret u Kopenhagenu, Danska.
Obnova / proširenje – veliki: Trgovački centar Ülemiste u Tallinnu, Estonija.
Novoizgrađeni centar: Arena u Birminghamu, Velika Britanija.
Osim toga, ICSC žiri dodijelio je i dvije posebne nagrade:
Resource nagrada Milaneo Stuttgart centru u Stuttgartu, u Njemačkoj. Nagrada Resource daje se samo kada se ICSC ocjenjivački sud složi da se projektanti, programeri, arhitekti, voditelji ili prodavači zalažu za dugoročni održivi razvoj. Nova gradnja – mali / srednji (pohvala): BIG Ashdod Mall Ashdod, Izrael.
Predsjednik žirija Joao Correia de Sampaio rekao je: “Ovi projekti su izvanredni, ne samo zbog njihovog unutrašnjeg i spoljašnjeg dizajna i inovativnih arhitektonskih obilježja, nego i zbog njihovog dobro planiranog miksa stanara i komercijalnog i ekonomskog uspjeha”.
“Kao jasan trend industrije vidimo hranu, kao i za zabavu, zdravlje i kulturu, koji uzimaju sve veću ulogu i udio u prostoru u trgovačkim centrima razvijajući ih sve više u mjesta gdje ljudi obavljaju više od trgovine. Svjedoci smo najvećih šema, uključujući širok raspon objekata za povećanje maloprodajnog iskustva – uključujući i kultna multipleks kina, dvorane za kazališnu i muzičku zabavu i izložbene objekte za grad – sve što gradi uvjerljivu ponudu za kupca šire od tipičnih očekivanja “, rekao je Sampaio. Inikator.ba