MOSKVA, Pad prodaje televizora u Rusiji značajno je pogoršao poziciju japanskih proizvođača televizora na ruskom tržištu, piše ruski list Komersant, prenosi Tanjug.
U decembru prošle godine, japanska elektronska kompanija Tošiba je saopštila da se povlači sa tržišta Rusije zbog pada rublje i jake konkurencije.
I druga japanska kompanija, Šarp, kasnije je napustila rusko tržište, navodi Komersant, dodajući da je udio japanske kompanije Panasonik na ruskom tržištu televizora pao sa dva odsto gotovo na nulu.
Finansijska kriza
Usljed finansijske krize, ruski građani su smanjili potrošnju, a prodaja televizora je u Rusiji prošle godine pala za 47 odsto u poređenju sa 2014. godinom.
Najveći udio na ruskom tržištu televizora, od 29 odsto, pripao je u 2015. godini južnokorejskoj kompaniji LG Elektroniks, za kojom slijedi Samsung, koji je dominirao tržištem u 2014. godini. Agencije