LONDON, Britanska luksuzna modna kuća Barberi (Burberry) je od početka trećeg kvartala fiskalne godine (oktobar-decembar) poboljšala prodaju poslije dužeg perioda slabe aktivnosti na šta je uticalo usporavanje tražnje u Kini i Hongkongu.
U prvoj polovini fiskalne 2015-2016. godine, završenoj na kraju septembra, Barberi je zabilježio bruto profit od 153 miliona funti (217 miliona evra), uz rast od 3,0 odsto na godišnjm nivou, zahvaljujući smanjenju troškova, dok su finansijski stručnjaci u prosjeku predviđali profit od 147 miliona funti. Istovremeno, prihodi su iznosili stabilnih 1,11 milijardi funti.
Generalni direktor ove grupe, Kristofer Bejli, izjavio je da je optimista za tekući kvartal, posebno za period novogodišnjih praznika, prenosi Rojters.
Dodao je da je prodaja u Hongkongu poboljšana u prvih šest nedjelja tekućeg kvartala, iako je situacija još vrlo teška, kao i da je prodaja na kineskom tržištu ponovo u porastu.
Što se tiče američkog tržišta, i dalje je nestabilno i samim tim nezahvalno za prognozu, rekao je Bejli.
Za drugu polovinu fiskalne godine (oktobar 2015-mart 2016) Barberi računa na rast ukupnih prihoda od oko 5,0 odsto, na uporedivoj površini prodajnog prostora, dodaje se u saopštenju. Tanjug