PEKING, Jedna od najvećih onlajn prodavnica, kineski „AliEkspres“, počinje saradnju sa ruskim internet prodavnicama. Ruski proizvodi će se pojaviti na „AliEkspresu“ 11. novembra, kada se u Kini održava tradicionalna onlajn rasprodaja.
Što se tiče saradnje sa „AliEkspresom“, ruski ritejleri dobijaju mogućnost da povećaju prodaju prije svega u ruskim regionima, jer „AliEkspres“ ima razvijenu logistiku. U prilog tome ide činjenica da se samo 15 odsto njihove robe naručuje iz Moskve i Sankt Peterburga.
Krajem mjeseca „Tmol global“, koji je sastavni dio kompanije „Alibaba“, krenuće sa prodajom ruskih prehrambenih proizvoda u Kini. Kineski potrošači će moći da kupe kondenzovano mlijeko, ulje, čokoladu, slatkiše, dječju hranu.
Uslovi pod kojima će raditi ruske kompanije ne razlikuju se od uslova za kineske: „AliEkspres“ uzima proviziju od pet odsto cijene isporučenog proizvoda.
Šef predstavništva „AliEkspresa“ u Rusiji Mark Zavadski za Sputnjik kaže da je za ovaj kineski lanac Rusija jedno od tri najveća tržišta.
Osim toga, kompanija „Alibaba“, u čijem je „AliEkspres“ vlasništvu, zajedno sa ruskim centrom za inovacije „Skolkovo“ raspisala je konkurs za najbolje ruske projekte u sferi mikroelektronike. Pobjednici će uz pomoć sajta „AliEkspres“ dobiti mogućnost da plasiraju svoje proizvode na američko i evropsko tržište. Agencije