ISTOČNO SARAJEVO, Olimpijski centar /OC/ Jahorina i ovog ljeta radi na unapređenju ponude kako bi što većem broju gostiju omogućio prijatan i interesantan boravak na ovoj olimpijskoj planini.
Rukovodilac Službe marketinga u Olimpijskom centru Dragan Sokolović kaže da je nastavljen rad žičare za panoramsko razgledanje na koju su ovog ljeta postavljeni nosači za “maunti bajk”, što je novi sadržaj na ovoj planini.
Sokolović je rekao da je mnogo urađeno i na uređenju staza za šetnju.
“Posebno se možemo pohvaliti aktivnostima koje se odnose na različite sportove, jer pored hotela `Bistrica` imamo terene za fudbal i male sportove. Do sada smo održali niz sportskih kampova, neki još traju, a neki će se održavati do kraja ljeta uz učešće velikog broja mladih iz zemalja okruženja”, naveo je Sokolović.
On je dodao da “Bistrica” raspolaže bazenom i atraktivnim ponudama za ručak u prirodi i na terasama hotela, kao i niz drugih sadržaja.
Zaposleni u OC Jahorina svjesni su svih problema i situacije na tržištu, što im smanjuje mogućnost da određene usluge prodaju što većem broju klijenata. Uprkos tome, kažu da su zadovoljni trenutnom situacijom.
“Najveći broj gostiju na Jahorini i dalje je vezan za različite organizovane skupove. Nažalost, broj individualnih gostiju još je premali, a mi želimo da nam gosti počnu dolaziti na višednevne boravke. Za to su nam potrebni novi atraktivni ljetni sadržaji”, istakao je Sokolović.
On smatra da bi Jahorina trebalo da ima sportsku dvoranu za ozbiljan razvoj sporta, te adrenalinske sadržaje kao što su stijene za penjanje i adrenalinske parkove.
Sokolović je podsjetio da je prošlog vikenda na Jahorini održan ultramaraton, kao jedna nova aktivnost na planini, te izrazio nadu da će on postati tradicionalan.
Jahorini su, kaže, neophodne i manifestacije poput muzičkih festivala u prirodi, koje bi bile predmet interesovanja na tržištu. Srna