ATINA, Grčka je i dalje omiljena destinacija bogatih turista, piše „Bloomberg“.Od 15 najpopularnijih svjetskih turističkih destinacija bogatih posjetilaca, u Grčkoj se nalazi 20 % ukupnog broja, prema listi kompanije Switchfly, sastavljenoj na osnovu dužine boravka turista na tim destinacijama.
Prestonica Grčke, Atina, poznata po Akropolju i Partenonu, kao i po masovnim protestima protiv novih mjera štednje, zauzela je 4. poziciju na listi poslje Seula, Dubaija i Milana, dok su se živopisna grčka ostrva Krit i Mikonos, takođe, našla na listi najpopularnijih turističkih mjesta za putnike koji lete prvom klasom i odsedaju u hotelima sa pet zvjezdica, navodi kompanija Switchfly koja pruža usluge rezervisanja putovanja.
„Ekonomski, socijalni i politički događaji svake godine utiču na turističke trendove. Ove godine je primjetan porast putovanja u Grčku, jer je ekonomska kriza u toj zemlji aranžmane učinila dostupnijim“, izjavio je izvršni direktor Switchfly-ja, Daniel Farrar.
Prosječan luksuzni odmor traje duže od nedjelju dana, pri čemu dužina boravka varira od 8,3 dana u Majamiju (na Floridi) do 13 dana u Seulu, prema analizi Svičflaja.
U Evropi je, kako navodi „Bloomberg“, sedam od 15 najpopularnijih destinacija, u Aziji šest, Majami je jedina destinacija u Sjevernoj Americi, dok je u Južnoj Americi to Sao Paulo.
Vijest da će se sve veći broj bogatih turista zaputiti u Grčku jedna je od retkih svjetlih tačaka u uslovima tmurne situacije koja je zahvatila tu zemlju, i koja bi ove godine, prema prognozama, mogla registrovati negativni privredni rast, što bi bio sedmi godišnji pad BDP-a za poslednjih osam godina, ocjenjuje njujorška agencija „Bloomberg“.