KRK, Sinoć je u svečanom okruženju u Malinskoj na ostrvu Krku po 4. put održana svečana dodjela nagrada PRO.PR Awards.
Nagrada se dodjeljuje pojedincima koji su svojim radom i djelovanjem dali doprinos razvoju procesa upravljanja komunikacijama i odnosa s javnošću.
Darko Juka, direktor korporativnih komunikacija u Aluminij d.o.o. BiH i Asja Čengić Kasumović, nezavisni konsultant u Academy 387 ovogodišnji su dobitnici PRO.PR nagrade.
Uz dobitnike iz Bosne i Hercegovine, nagradu su primili i:
• Katarina Klemenc, LEK Sandoz- direktorica komunikacija, Slovenija
• Maja Oven, BTC CITY- direktorica marketinga i komunikacija, Slovenija
• Vladimir Čeh, Institut za istoriju oglašavanja, Srbija
• Prvoslav Plavšić, Srbija
• Galjina Ognjenov, Ekonomski fakultet u Beogradu- vanredna profesorica, Srbija
• Dijana Tepšić, Centar za jednakost i ravnopravnost polova Vlade Republike Srpske- portparol, Republika Srpska
• Rosana Jankov, Avto Moto Savez Makedonije, Makedonija
• Biagio Oppi, Italijansko udruženje za odnose s javnošću- član, Italija
• Renate Skoff, Skills– suosnivač i stariji konsultant u Skills grupi, Austrija
• Oleg Rumyantsev- organizacija zimskih olimpijskih igara u Sočiju, Rusija
• Ana Martinović, MTEL- PR menadžer, Crna Gora
• Snježana Bahtijari, Ericsson Nikola Tesla- direktorica komunikacija, Hrvatska
• Dubravka Jusić, VIPnet- rukovodilac korporativnih komunikacija, Hrvatska
• Saša Forgić, Osječko-baranjska županija- voditelj kabineta, Hrvatska
• Astrid Mušura Kaučič, In medias res komunikacije- konzultantica, Hrvatska
• Gábor Hegyi, suosnivač, vlasnik i menadžer u agenciji Capital Communications i član Međunarodnog organizacijskog odbora Svjetskog komunikacionog foruma u Davosu, Mađarska
• Danny Rogers, PR Week- urednik časopisa za odnose s javnošću, Velika Britanija
Nagrada Vision Manager bit će dodijeljena direktoru kompanije u zemlji kojoj se organizuje kongres. Ove godine čast je pripala gospodinu Darku Šketu, stečajnom upravniku kompanije „Pevec“. Nosilac nagrade Vision City je grad Varaždin budući da je svojom vizijom i ulaganjem u stvaranje međunarodnog publiciteta kroz projekt Špancirfest ostvario novu percepciju grada i stvorio osim, nacionalnog i međunarodni publicitet.
Izvor: Capital