BEOGRAD, Turistička organizacija Srbije (TOS) predstaviće turističku ponudu zemlje na jednom od najvećih svjetskih sajmova turizma ITB u Berlinu, koji je počeo danas i trajaće do 8. marta.
Pod okriljem godišnje TOS-ove kampanje “Moja Srbija”, posjetioci sajma moći će da se upoznaju sa bogatstvom i raznovrsnošću cjelokupne turističke ponude Srbije, prije svega, njenim prirodnim bogatstvima, živopisnim gradovima i kulturno-istorijskim nasljeđem.
Na štandu TOS-a, svoje ponude će predstaviti i Pokrajinski sekretarijat za privredu, zapošljavanje i ravnopravnost polova i Turistička organizacija Vojvodine.
Prezentacije će imati i hoteli “Premier akva”, “Zlatibor Mona”, “Skver najn”, “Radišon Blu Old Mill” i “Kraun plaza”, agencije “Bon vojaž”, “Magelan”, “Turorama”, “Wild Serbia”, “Robinson”, “Big Blue”, “Kon Tiki Travel” i turističke organizacije Beograda, Novog Sada, Čačka, i atomska banja Gornja Trepča.
TOS će danas održati konferenciju za novinare, na kojoj će predstaviti novine u turističkoj ponudi Srbije, sa akcentom na ponudi za aktivan odmor u prirodi, manifestacije i gastronomiju. Kao i prethodnih godina, TOS će učestvovati i u aktivnostima Dunavskog centra za kompetenciju.
Njemačka je godinama jedno od najvažnijih tržišta za turizam Srbije.
U 2014. godine, Srbiju je posjetilo 59.797 turista iz Njemačke, što je uvećanje od osam procenata u odnosu na 2013. godinu, saopšteno je iz TOS-a. Tanjug