SARAJEVO – Nakon niza uspješnih predavanja u regionu i na međunarodnim konferencijama na tri kontinenta u Sarajevo dolazi Dalibor Šumiga, stručnjak za bihevioralni i gerila marketing te potrošačku psihologiju, osnivač i direktor agencije Promosapiens – prve specijalizovane agencije za bihevioralni marketing u Adria regiji.
Ovaj Google Growth Engine ambasador te član svjetske neuromarketinške asocijacije (NMSBA), certifikovani Google AdWords i YouTube stručnjak gostovaće na konferenciji “Brzorastuće kompanije u BiH – Kako skalirati biznis?” koju i ove godine organizju Poslovne novine i bonitetna agencija LRC BIS, 11. maja, u Sarajevu.
Kroz 19 godina iskustva u marketingu, kreirao je brojne marketinške ideje i rješenja za vodeće brendove na području Adria regije primjenjujući znanje iz potrošačke psihologije i neuromarketinga.
Učesnici Konferencije, koja će okupiti više od 200 vlasnika, direktora i članova uprava kompanija koje su u proteklom periodu zabilježile Složenu godišnju stopu rasta (Compound Annual Growth Rate – CAGR), veću od 10%, imaće priliku poslušati provokativni masterclass o većini tema o kojima čitamo na društvenim mrežama, a na koje ne dobijamo uvjerljive odgovore.
Ovo predavanje pod nazivom “Zašto nam je Prometej poklonio vatru?” ponudiće odgovore na mnoga pitanja koja preduzetnici postavljaju sebi svaki dan. Od percepcije i važnosti novca, percepcije uspjeha, muško-ženskog jaza u poslovnom svijetu, stigmatizacije poduzetništva i grešaka u prodaji do zabluda o marketingu i tehnologiji.
Svaki se poduzetnik, koji pokrene biznis, u nekom trenutku zapita “Gdje će biti moja kompanija za 3, 5 ili 10 godina?”.
Svaki se poduzetnik, koji uspije svoj biznis pretvoriti u održiv, u nekom trenutku zapita “Gdje ću ja biti za 3, 5 ili 10 godina?”
Svaki se poduzetnik, koji svoj biznis uspije pretvoriti u visoko profitabilan, u nekom trenutku zapita “Kuda ide ovaj svijet?”
Kroz brojne primjere iz života i biznisa upoznajte svijet evolucijske psihologije i bihevioralne znanosti.
Ljudska vrsta, predvidljivo iracionalna, iako na vrhu hranidbenog lanca, daleko je od savršenstva.poslovnenovine