PEKING – Huawei je objavio svoj godišnji izvještaj za 2020. godinu u kojem stoji da je prihod od prodaje dostigao 136.7 milijardi dolara s porastom od 3,8 posto na godišnjem nivou, a neto profit je bio 9.9 milijardi dolara s porastom od 3,2 posto.
Uprkos operativnim poteškoćama uzrokovanim sankcijama SAD-a u 2019. i 2020. godini, navode da Huawei i dalje poziva KPMG zarad nezavisne i objektivne revizije finansijskih izvještaja.
“Dokument dostavljen od strane KPMG-a je standardizovano i nemodifikovano mišljenje revizora. Bez obzira na okolnosti, mi ćemo da nastavimo da budemo transparentni dajući na uvid naše operativne podatke vladama, klijentima, dostavljačima, zaposlenima i partnerima“, kažu iz Huawei-a.
KAko su rekli, tokom 2020. Huawei Telco biznis grupa je nastavila da osigurava stabilne operacije za više od 1.500 mreža u preko 170 zemalja i regija, što je doprinijelo podršci tele-poslovima, online učenju i online kupovini tokom lockdowna zbog pandemije koronavirusa.
“Sarađujući s telekom-operaterima širom svijeta, mi smo omogućili vrhunsko iskustvo povezivanja i pomjerili granice s preko 3.000 inovativnih projekata vezanih za 5G u preko 20 različitih industrija poput rudnika uglja, proizvodnje čelika, pomorskih luka, kao proizvodnje generalno“, navode iz ove kompanije.
Dodali su da, u protekloj godini, Huaweijeva Enterprise biznis grupa je pojačala napore u razvijanju inovativnih rješenja baziranih na različitim scenarijima za različite industrije i napore u kreiranju digitalnog ekosistema koji teži zajedničkom stvaranju i dijeljenom uspjehu.
“Tokom pandemije, Huawei je obezbijedio tehničke ekspertize i rješenja koja su bila vitalna za borbu protiv virusa. Jedan od primjera je dijagnostičko rješenje uz asistenciju vještačke inteligencije, a bazirano na HUAWEI CLOUDu, koje je pomoglo bolnicama širom svijeta da smanje teret pod kojim je bila njihova infrastruktura. Huawei je također radio sa svojim partnerima na lansiranju platformi za učenje za preko 50 miliona učenika osnovnih i srednjih škola širom planete, a sve bazirano na Cloudu“, stoji u saopćenju.
Navode da, predstavljanjem ekosistema kojeg čine Harmony operativni sistem i Huawei Mobile Services (HMS), Huawei korisnička biznis grupa je uznapredovala skupa sa Seamless AI Life strategy (“1 + 8 + N”) čim je korisnicima predstavljeno inteligentno iskustvo na svim uređajima i scenarijima, s fokusom na pametne kancelarije, fitness i zdravlje, pametne kuće, olakšana putovanja i zabava.
“Tokom prethodne godine mi smo ostali jaki, suočeni s nedaćama. Nastavili smo s inovacijama, s ciljem kreiranja dodatnih vrijednosti za naše korisnike, da bismo pomogli u borbi protiv virusa i da bismo podržali kako ekonomski oporavak, tako i društveni napredak širom planete. Također, iskoristili smo ovu priliku da dalje ojačamo naše operacije, što je vodilo rezultatima koji su u skladu s predviđenim. Mi ćemo nastaviti da usko sarađujemo s našim potrošačima i partnerima u podršci društvenom napretku, ekonomskom rastu i održivom razvoju“, izjavio je Ken Hu, predsjedavajući kompanije. Klix