BANJALUKA – Dobit „Lutrije Republike Srpske“ u prošloj godini bila je svega oko 38.500 KM i pala je za skoro četiri puta u odnosu na godinu ranije, pokazuje finansijski izvještaj o poslovanju ovog javnog preduzeća.
Ukupni prihodi koje je „Lutrija RS“ imala lani bili su 4,6 miliona KM i manji su za oko 375.000 KM u odnosu na prihode u 2018.
Rashodi koje su u „Lutriji“ napravili tokom 2019. godine iznosili su 4,5 miliona i manji su za oko 255.000 KM nego u prethodnoj godini.
Tako je dobit koju je „Lutrija RS“ iskazala nakon oporezivanja na kraju 2019. godine iznosila svega 38.543 KM što je značajno manje od dobiti koju su imali 2018. godine i koja je iznosila 143.771 KM.
Obaveze ovog preduzeća su sa 2,7 miliona na kraju 2018. godine povećane na tri miliona na kraju 2019. godine.
Akumulirani nepokriveni gubitak „Lutrije“ dostigao je 621.138 KM.
Sve to ih nije spriječilo da s marketinškom agencijom “Red box media”, koju su osnovali sin kontroverznog banjalučkog biznismena Mile Radišića i zet Milorada Dodika, uđu u posao od četvrt miliona maraka, o čemu je portal CAPITAL pisao u tekstu “Dodikovom zetu i kumčetu od Lutrije RS 250.000 KM”.
CAPITAL: S. Šurlan
1 komentar
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila prije komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]
A ovako je krenulo
https://www.capital.ba/lutrija-rs-kupuje-poslovni-prostor-u-radisicevoj-zgradi/