VAŠINGTON, Kada popiju čašicu više, ljudi rado kupuju u digitalnim trgovinama. Izgleda da se u Americi godišnje tako proda 45 milijardi dolara robe.
Biznis i tehnološki portal “The Hustle” napravio je malu anketu s 2000 odraslih ljudi koji piju alkohol, kojom su htjeli da ustanove kakve su navike ljudi po pitanju onlajn kupovine.
Ustanovili su da ljudi koji pripiti ili pijani počnu da gledaju internet-trgovine nešto češće na kraju zaista i kupe stvari koje im se u tom trenutku dopadnu.
Zaključili su da ljudi u prosjeku potroše čak 400 dolara na kupovinu preko interneta nakon što popiju nekoliko čašica alkohola.
“The Hustle” je upotrijebio jednostavnu matematiku, pa su pomnožili tu sumu s brojem ljudi koji smiju legalno da konzumiraju alkohol i redovno kupuju na internetu, pa došli do zaključka da Amerikanci godišnje na internetu pripiti ili pijani potroše preko 45 milijardi dolara.
Naravno, većina tog novca ide Amazonu. Čak 85 odsto Amerikanaca pijano ili pripito kupuje po bespućima te najveće internet-trgovine, njih 21 odsto takođe kupuje na eBayu, a na stranici na kojoj se mogu kupovati rukotvorine i slične stvari Etsy njih 12 odsto.
Čini se da je kupovina odjeće lakša nakon piva, vina ili nekog težeg alkohola.
Jednostavnost i brzina kupovine takođe pospješuju prodaju. Kupovinu takođe olakšavaju mobilne aplikacije, iz kojih se jednim dodirom može kupiti jedan od proizvoda koji se nalazi u njihovom naizgled neograničenom skladištu.
Inače, Amazon bi mogao ove godine da premaši 50 odsto ukupne prodaje preko interneta, budući da su prošle godine držali čak 48 odsto tržišta e-trgovine. Samo u vrijeme božićnih praznika, Amazon je prodao oko milijardu stvari. Telegram/B92