NJUJORK, Ima ljudi koji su odgovorni, vrijedni, odlično organizovani. Recimo da ste to vi. Dijelite kancelariju sa nimalo sličnim kolegama (ili je barem jedan od njih takav). Nije prošlo dugo od kada ste istovremeno kročili u firmu a vaš kolega se već kotira kao spremniji, poslušniji, vječito u poslu.
Ništa vam nije jasno. Na vašem radnom stolu sve je perfektno. Složeni papiri, pobacano đubre i višak, u fioci rokovnik u kome je sve lijepo zabilježeno – kad, kome, šta, kako. Gdje grešite pitate se iz dana u dan?
Bacite pogled još jedanput. Kolegin sto, vaš sto. Vaš picikato, njegov u haosu. Papiri ,hemijske, notes na sve strane i „draga“ vam osoba u stanju uzdisanja i huktanja. Hm?
O da, moguće je. Svaki put kada neko od nadređenih uđe u vašu kancelariju vi djelujete smireno, opušteno, kao neko za koga bi se gotovo moglo reći da uživa u radu. Kakav propust sa vaše strane. Ne djelujete umorno, iscrpljeno, naopako, vama nije nimalo stalo do vašeg radnog mjesta.
Šta da radite
Izgledajte zabrinuto. Izgledajte napeto i usplahireno kao da će vam glava pući od silnih obaveza koje nemate vremena ni da rasporedite a kamoli da ih „odradite“ do kraja. Žalite se na manjak vremena.
Pravite se da ne možete da stignete ni kafu da popijete pa je pijte za kompjuterom. Jednostavan trik – iskopirajte izgled stola preko puta. Razbacajte papire, ne sklanjajte đubre, tražite hemijske i spajalice po podu.
Možda niste takav tip, priroda vam ne dozvoljava da se tako sumanuto ponašate. U redu, samo ne pitajte se zašto je „haotičnom“ ponuđen posao za stalno ili produžen ugovor dok se vi još meškoljite na vrućoj stolici, prenose agencije. Smedia