SINGAPUR, Aviokompanija “Singapur erlajns” zabranila je osoblju da na “Fejsbuku” ili putem neke druge društvene mreže na internetu razgovara o temama u vezi sa poslom, saopštili su danas zvaničnici ove aviokompanije.
Kompanija, za koju putnici kažu da je jedan od najboljih na svijetu, donijela je ovu odluku nakon što je otkrila da je više zaposlenih prekršilo interna pravila.
Dnevnik “Strejrs tajms” navodi da je više članova letačkog personala dobilo pisma upozorenja, nakon što su putem društvene mreže pisali neučtive komentare o putnicima, o spisku dužnosti, svojim šefovima ili o kolegama.
“Naši zaposleni mogu da imaju otovrene naloge na “fejsbuku” i “tviteru” ali naše specifično pravilo je da ne mogu da komentarišu ništa vezano za posao niti o klijentima kako bi zaštitili kako privatni život zaposlenih tako i klijenata”, izjavio je za AFP portparol kompanije.
Sindikat zaposlenih u “Singapur erlajnsu” objavio je na sajtu obavještenje u kojem članovima nalaže da izbjegnu da postavljaju komentare o svom radu u okviru kompanije, “jer se nikad ne zna ko vreba i ko su istinski prijatelji”.