BERLIN, Njemački trgovinski lanac “Metro” je danas saopštio da je u drugom tromjesečju zabilježio pad neto profita od 15 odsto na godišnjem nivou, uprkos istovremenom povećanju prihoda od 2,4 odsto.
U saopštenju “Metroa” se navodi da je u tri mjeseca zaključno sa junom ostvaren neto profit od 44 miliona evra, prema 52 miliona iz istog perioda 2009, prenela je agencija AP.
U isto vrijeme su prihodi tog maloprodajnog lanca porasli na 15,71 milijardu evra, sa 15,34 milijarde evra. Rukovodstvo “Metroa” je istaklo da poslovna klima “i dalje predstavlja izazov” uprkos tome što ekonomski oporavak jača.
Izvršni direktor “Metroa” Ekhard Tores je izjavio da je, “iako kriza još nije okončana, vidljivo da u sve većem broju zemalja ima razloga za optimizam” i dodao da će kompanijin budžet za potrošnju za ovu godinu biti povećan za 200 miliona evra, na 2,1 milijardu evra, “kao znak samouverenosti”. Tanjug