TOKIO, Japanski tehnološki div Sony smanjio je gubitak u fiskalnoj godini, zahvaljujući mjerama štednje i boljoj prodaji potrošačke elektronike.
Kompanija iz Tokija juče je objavila kako je u fiskalnoj godini zaključenoj 31. marta zabilježila gubitak od 40,8 milijardi jena (439 miliona dolara), u poređenju s minusom od 98,9 milijardi jena u prethodnoj godini. Kompanija je ostvarila operativnu dobit od 31,8 milijardi jena, dok je godinu ranije poslovala s operativnim gubitkom od 227,8 milijardi jena. Godišnji prihodi skliznuli su 6,7 odsto na 7,2 biliona jena (77,6 milijardi dolara). U posljednjem kvartalu svoje fiskalne godine, Sony je zabilježio gubitak od 56,6 milijardi jena i prihode od 1,72 biliona jena.
U izvještaju kompanije navodi se kako je operativnim rezultatima u velikoj mjeri pridonijelo odjeljenje potrošačke elektronike, velikim dijelom zahvaljujući potražnji za LCD televizorima. Među ostalim, Sony navodi kako planira “agresivno” lansiranje uređaja baziranih na 3D tehnologiji te drugih noviteta, s ciljem budućeg rasta. Poslovni.hr