BEOGRAD, Kompanija “Knjaz Miloš” objavila je da je kupila brend sokova “Moć prirode”, ali nisu željeli da kažu koliko je to plaćeno.
Generalni direktor “Knjaz Miloša” Slaven Živić rekao je na konferenciji za novinare da će u razvoj brenda “Moć prirode” ta kompanija uložiti 1,5 miliona evra.
Kako je naveo, korist od prodaje brenda imaće i “Knjaz Miloš” i kompanija Agroekonomik iz Beograda, u okviru koje je poslovao taj brend, a koja se bavi proizvodnjom prehrambenih proizvoda od voća i povrća.
Živić je rekao je da će se sokovi “Moć prirode” i dalje puniti u istoj fabrici za potrebe “Knjaz Miloša”.
On je podsjetio da Knjaz Miloš već proizvodi sokove “golf” za sektor ugostiteljstva, a plan je da i ti sokovi pređu pod brend “Moć prirode”.
Prema riječima Živića, u planu je da se tržisno učešće sa sadašnjih pet odsto do kraja 2010. godine poveća na 15 odsto.
“Knjaz Miloš” iz Aranđelovca, koji proizvodi mineralnu vodu i sokove, posluje od privatizacije 2005. godine u okviru Denjub fuds grupe, kojom upravlja Salford.