VAŠINGTON, Američki proizvođač robe široke potrošnje Procter & Gamble objavio je danas kako je u proteklom tromjesečju zabilježio pad dobiti s obzirom da su kupci smanjili potrošnju u vrijeme recesije.
Neto dobit u tromjesečju zaključenom krajem juna iznosila je 2,47 milijardi dolara ili 80 centi po akciji, što predstavlja pad od 18 odsto u odnosu na isti lanjski period. Istovremeno, prihodi od prodaje skliznuli su 11 odsto na 18,7 milijardi dolara. Analitičari koje je anketirao Bloomberg u prosjeku su prognozirali profit od 78 centi po akciji, uz prihode od 19,3 milijardi dolara. Akcije P&G-a oslabile su gotovo 2 odsto prije današnjeg otvaranja redovnog trgovanja na Wall Streetu. Među najpoznatijim proizvodima kompanije nalaze se prašak za pranje rublja Tide, šampon Head & Shoulders, dezodorans Old Spice itd. Poslovni.hr