SARAJEVO, Međunarodna organizacija Superbrands najavila je da će najjače bh. tržišne marke biti prezentovane javnosti početkom jeseni na svečanoj ceremoniji koja će se održati u Sarajevu.
U međuvremenu organizacija Superbrands, od ove godine po prvi put prisutna i u Makedoniji, održala je svečanu dodjelu priznanja Superbrands Macedonia za 2009. godinu u utorak 30. juna u hotelu Aleksandar Palace u Skopju.
Na događaju je predstavljena publikacija Superbrands Macedonia 2009, te su predstavljena i 25 najjača makedonska Superbranda za 2009. godinu koji su odlučili aktivno kapitalizirati svoj status. Superbrands status garancija je kvalitetnog odabira te predstavlja jake i dugotrajne robne marke koje opravdavaju povjerenje kupaca. Svečana dodjela priznanja zaokružila je izbor makedonskih Superbrandova koji je započeo okupljanjem stručnog vijeća u decembru 2008.
Kako je naglasio Borut Zemljič, generalni direktor Superbrands Adriatica, čak 1.100 domaćih i stranih brandova nalazilo se na listi finalista koja je pripremljena u saradnji sa vodećim makedonskim agencijama za istraživanje tržišta (GfK Skopje, Idea Plus Communications, SMMRI Skopje). Za najbolje se glasalo na osnovi prepoznatljivosti, reputacije, kvalitete, pouzdanosti i dugogodišnje dosljednosti. Stručno vijeće sačinjavali su vodeći marketinški, poslovni, akademski stručnjaci, te predstavnici medija.
Prvi izbor zaokružen je izdanjem Superbrands publikacije koja opisuje svojevrsne branding studije navedenih brandova. Branding studije daju uvid u srž same tržišne marke, osvrćući se na njene početke, tržište na kojem djeluje te rast koji je uvjetovao uspjeh, okrunjen prepoznatljivošću kojom se odlikuje.