SARAJEVO/ZAGREB, Weekend Media Festival, najveći regionalni festival medija ove se godine održava od 17. do 19. septembra u Rovinju. Riječ je o događaju koji povezuje sve relevantne igrače vezane uz medije i cjelokupnu komunikacijsku industriju u regiji te ugošćuje neke od najznačajnijih svjetskih i regionalnih stručnjaka iz područja komunikacija. Predstavljući program ovogodišnjeg Weekenda organizatori su najavili niz atraktivnih predavanja i radionica, a među brojnim predavačima koji dolaze u Rovinj je i vođa novih tržišta u kompaniji Google, Christian Hernandez Gallardo.
Prvi Weekend okupio je prošle godine više od 1400 učesnika iz svih zemalja okruženja, najzanimljivija imena svijeta medija, marketinga i PR-a te predstavnike mnogobrojnih kompanija, a medijski ga je pratilo više od 170 akreditiranih novinara. Organizatori najavljuju da ove godine očekuju još veći broj gostiju iz Hrvatske, Srbije, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Crne Gore, Makedonija i okolnih zemalja.
Weekend Media Festival pokrenuli smo jer smo željeli biti u korak s revolucionarnim promjenama koje se događaju u svijetu medija i cjelokupnoj komunikacijskoj industriji. Globalna kriza koja obilježava tekuću godinu te je promjene dodatno intenzivirala tako da nas na ovogodišnjem Weekendu očekuju još zanimljivija predavanja i paneli o najnovijim trendovima u industriji komunikacija , izjavio je direktor Festivala, Tomislav Ricov.
Uz Christiana Hernandeza Gallarda, u Rovinj stiže i scenarist najpopularnijih svjetskih telenovela, Daniel Ortiz, koji će na svom predavanju otkriti tajne nastanka sapunica. Direktor programa, Mia Pećina najavila je da će se u sklopu ovogodišnjeg Weekenda održati i jedna ekskluzivna radionica. Tvorac najvećih američkih reality TV hitova te bivši menadžer Britney Spears i Justina Timberlakea, Robert Lee održat će radionicu, na kojoj će najkreativniji učesnici Weekenda imati prilike učestvovati u stvaranju sljedećeg velikog reality show-a“, kazala je Pećina.
Panel diskusije i ove godine na Weekendu okupljaju lidere medijskih kuća, marketinške i PR industrije. Po prvi put na panelu se sa stručnjacima iz komunikacijske industrije očekuju i lideri hrvatske i regionalne poslovne scene koji će iznijeti svoje viđenje o uticaju medija u vrijeme globalne krize. Na panelima Weekenda, među ostalim, raspravljat će se o granicama privatnosti u medijima, budućnosti poslovnih medija i uticaju PR-a na kreiranje medijskog sadržaja.
Weekend Media Festival održava se pod generalnim pokroviteljstvom Adris grupe.