TUZLA, Turistička zajednica Tuzlanskog kantona zabilježila je veoma uspješan nastup na Prvom sajmu turizma i turističkoj berzi Ilidža 2009. koji se održava od 22. do 25. maja s osnovnim ciljem da promovira turističke potencijale Bosne i Hercegovine.
Kulturno-povijesno nasljeđe, etno i gastro ponudu Turistička zajednica prezentirala je u izvrsno pripremljenoj multimedijalnoj prezentaciji koja je skrenula na sebe pažnju uesnika iz jedanaest zemalja svijeta.
“U vrijeme velike svjetske ekonomske krize mi smo svjesni da jedino možemo tražiti izlaz u razvijanju turizma. Dolazak turista u Bosnu i Hercegovinu i Tuzlanski kanton izuzetno je važan jer direktno doprinosi razvoju naše zemlje. Mi imamo velike turističke potencijale i osmišljen pristup promociji i dovođenju turista, u perspektivi može preporoditi cijelu regiju.
Stoga smo predstavljanjem Panonskih jezera, Arheološkog parka Tuzla i Slanih slapova te ljepota Gradačca, Kladnja i drugih dijelova Tuzlanske regije, pokušali skrenuti pažnju 128 izlagača na ovom sajmu”, rekao je Almazaga Ćatović, direktor Turističke zajednice Tuzlanskog kantona.
Predstavnici Turističke zajednice sudjelovaće i na okruglom stolu koji će biti organiziran u sklopu sajma na teme: Kladanj mogućnost razvoja Bed & Breakfast, Gradačac – mogućnost razvoja Bed & Breakfast, te multimedijalno prezentirati turističke potencijale Tuzle.
Prema riječima Amira Hadžića, direktora sajma Ilidža 2009, organizatori su potpuno zadovoljni efektima koje su postigli, te odzivom učesnika i posjetom građanstva.
“Posebno smo bili oduševljeni nastupom Turističke zajednice Tuzlanskog kantona koja je fascinirala sve učesnike sa svojom gastro ponudom, folklorom i multimedijalnim prezentacijama turističkih potencijala. Oni su učesnicima Sajma pokazali zapravo najbolji način kako se treba voljeti svoja zemlja i predstaviti drugima”, kazao je Hadžić.
Izniman nastup Turističke zajednice vjerovatno će biti krunisan glavnim sajamskim nagradama, ali direktor Ćatović naglašava da je cilj nastupa na sajmovima promocija turističkih potencijala i dovođenje što većega broja turista na tuzlansku regiju. “Kada to radimo profesionalno, iskreno i istrajno, nagrade same dolaze”, zaključio je Ćatović.